Muahaaa...se vitun apina raivoo tuol naapuris..ai vittu ku tuleeki hyvä mieli ku miettii mitä se läskiapina on saanu viime yönä kärsiä siellä sellissään..ja tuntuu se mun alekahvikin vielä tehoovan..äijä käy pari kertaa tunnis valuttaan runneltua suoltaan tyhjäks,kuuluu seinän läpi semmosta itkun tihrutusta ja pientä ininää ku yrittää varmaan paskoo tosi varovasti,kärsi apina!

Nyt rupee oleen sellanen puumakänni päällä,eli suomeks tarkottaa sitä,että nyt vois tulla joku puumatäti ja ottaa mun kroppani käyttöönsä..vittu,toisaalt ihan sama vaikka tulis joku puumatädin äitiki,panisin!

Pitäsköhän lähtee radalle ilahduttaan naisväkeä...sais nekin kerrankin silmänruokaa...on meinaan suht napakassa kunnos kroppa,jos viikos tiputtelee 5-7kertaa hiivaa sieraimien alta sisään,niin voin sanoo,että on maha kun Tukiaisella,eikös ne mirkut siitä just tykkää..ja jos se ei tehoo,niin takuuvarmat pöksynkostuttajat löytyy mun ylähuulen päältä...vittu,sellaset kunnon Gable-viiva-mustaget...saatana..siinä on sellaset alapään vingutinlaukaisijat,avot!

Vituttaa vaan taas sit katella niitä vitun räkätukkia siellä baarissa...jäbät seisoo muotivermeis ja polttelee pikkusiggejä,siemailee viiniä ja on olevinaan niin kultturellejä,että!....niille mä sanon,että haistakaa paska!

Ettekö te vitun Beckham-kloonit tajua,ettei sillain pillua saa!

2,3%-känni päälle ja kysyy luukun parhaimman näköseltä ritsalta,että mites ois..haluutko katsastaa tän temppelin aarrevarastoon?

Jumalauta.....ny rupee vituttaan oikeen huolella toi naapurin paska-apina..lopettas nyt jumalauta ainakin sen itkun,vittu aikuinen ihminen....mä hetken mietin,mitä mä sille keksisin...se on murtumispisteessä,pakko naulata lisää nauloja sen arkkuun..jumalauta se on muuten laardiperse,hyi vittu..apina!

Ai niin..pistän sillit jääkaappiin...saa sit taas janon päälle...