Irwin sen jo aikoinaan sano...ahistaa,jäytää ja vituttaa....mä tiputtelen Kukkoa ja välil on tirahtanu pikkuitkukin...aamunen nettiuutinen sai taas tänkin olotilan aikaan...

Nyt ku on sit rahotettu se Kreikan karvakansa,kohta Irkkujuopot..niin aattelin,että peli on pelattu..ja vitut..uutinen kertoo,että Espanjan ja Portugalin pankkien tilasta ei ole annettu mitään virallista tietoa!!VOI VITTU SAATANA!!!!

On se nyt vittu jos tää karvalakkikansa maksaa vielä niitten puolilatinogigolojenkin pankkikriisit,mikä on tarpeeks..millon riittää?Millon tän maan kansa pukee tuulipuvut päälle ja ilmottaa,että vittuilu loppuu nyt!

Nyt tuntuu,että vittuilukin jo vittuilee mulle ja tää vaatii yhden miehen mielenosotusta!

Aamu klo.06.00,n.2.1% nousuhumala,Eduskuntatalon portaat ja alaston Mr.Vitutus!(ihan vitun upee näky).

Tossa oli tilanne mikä päätty klo.06.20..ja mitä siin välil tapahtu...

Asetuin ihan keskelle rappusia,Kukko-lootan laskin siihen ihan jalkojen viereen,megafoni huulille ja alotin:Nyt on Mr.Vitutus ajettu liikekannalle,reservin ylikersanttina ja vittuiluun kyllästyneenä kansalaisena,ilmotan,että nyt loppuu vittuilu.Jos ei puoleenpäivään mennessä olla irtisanouduttu EU:sta,niin olen pakotettu repimään verokorttini,koska en aio osallistua karvakäsivaltioiden omien sotkujen maksamiseen.Tosin veroja en maksa muutenkaan vaan teen pimeesti töitä,puolustukseni on vielä sanottava,että eipä niitä töitäkään juuri ole ollut saatikka että olis napannu niitä tehä!

Vitun retee avaus..istuin siihen rappusille,onnex on ihan vitun kiinteet ja lihaksikkaat,legendaariset timanttipakarat,niin ei rybbis jäädy..otin siinä sit pari Kukkoa samal.

Sit jatkoin...On se ny vittu,että rahaa löytyy torkkupeitoista aina kaikille vitun Euroopan maille kekkä vaan sitä pyytää.Vittu mä olen viis vuotta pyytäny alakerran muijalta pillua enkä oo saanu.Eli vaikka toinen on tarpees,nii ei sitä ny vittu tartte kaikkeen suostua mitä pyydetään,tosin vituttaa aika rankasti toi mun asia.

Siihen mun eteen oli tullu kaks ihmistä..yks Kreikkalainen jolla on ravintola ja yks pitkätakkinen mies.Tää pitkätakkinen osoittautu vaan itsensäpaljastelijaks,vittu mikä apina..tollasta sisäänpäin kääntynyttä kullia esitteli siinä mulle,nappasin siitä olemattomasta viidennestä raajasta kiinni ja puristin niin vitusti,tempasin toisel kädel äijää taaksepäin ja samantien kiskasin sen kullista takasin,sanoin että loppurunkkauksen saat tehä ite...se nilkki läks ulisten vittuun.No sit tää karvakäsi...vittu selitti jotain,että Suomi on rikas maa ja pitää antaa hänen kotimaalle rahaa...ja hänkin tekee täällä töitä ja hyvää ruokaa..voi vittu!

Mä kysyin siltä,että vilistääkö elämä silmissä.....apina kysy,että kuinka niin...sanoin,että sulla rupee tän rikkaan maan hapen hengittelyaika oleen täys ja tirpasin avarilla sitä takaraivoon...semmonen saatanan kuohkee permanentti pehmensi sitä iskua ihan vitusti..rupes molottaan omalla kielellään jotain...pyysin kertoon Pythagoralle terkut kun palaa seuraaval koneella sinne vitun Ateenan auringon alle.Huusin vielä,että Kreikkalainen ruoka on ihan vitun pahaa!!

Sit kuulinki selän takaa tutun äänen...se vitun poliisi sieltä Siwan keikalta oli selän takana ja sano...että tällästä tälläkertaa..?

Kahleet taas käsiin ja nilkkoihin...asemalla mulle sanottiin,että saan syytteet pahoinpitelystä,kunnianloukkauksesta,kansan kiihotuksesta,siveettömästä käytöksestä,laittomasta uhkailusta,virkavallan vastustamisesta,veronkierrosta ja löytyy kuulemma maksamattomia parkkisakkojakin...voi vittu..toisaalta,ei ihan paska saldo 20-minuutin duunista...ja vitut mulle kuitenkaa mitään tästä oikeesti tuu...mähän olen kuitenkin äänitorvena suuren massan puolesta,mä olen vittu viimenen mohikaani,oikeustaistelija...ja näköjään vittu vielä marttyyrikin.

Päästivät sit kuitenki mut melkein heti pois asemalta...mittaril kotio ja mennes viel huusin laardiperseen postiluukusta,että kävin puolustaan sunkin puolesta tätä maata,vitun apina...sieltä kuulu sellasta limasta korinaa...vittu,ei sitäkään paskaa mikään tapa.....kotiin ja kalsarit jalkaan,Kukko käteen ja takas sikiöasentoon,mä oon osani antanu tänpäivän osalta tän maan puolustamiseen!Pistäkää paremmaks tai tehkää ainakin jotakin,Mr.Vitutus has left the building..tättärärärätääää..u can all be seated!UGH