Vitut tullu sit mitää kirjettä ees aamupostissa,valvoin koko vitun yön semmoses keskinapakas Kukko-sooseissa...

Sen verraan rankasti vitutti,että johonkin sekin negatiivinen energia oli suunnattava..mikäs parempi kohde ku se saatanan naapurin ihmisjäte,laardiperse!

Vittu tilasin pirssin tohon talon eteen jo aamulla kuudelta.Ja totta vitussa naapureiden verhot vaan heilu,kun sieltä raoista kytättiin,että mihin vittuun mä olen lähös siihen aikaan,avasin pirssin oven ja huusin taloon päin,että eikö teillä vitun apinoilla oo muuta tekemistä kun runkata ja kytätä mihin talon Adonis on menos!Istuin mittarin takapenkille ihan vitun hyvin istuvassa Dressmanin pikkutakis ja sellasis kireis farkuis jokka korostaa mun timanttipakaroita,pallit tosin on ihan vitunmoisessa puristuksessa ja töröttää niinku Mustajärven Patella niissä sen Ikurilaisissa kivessurkastimis.

Ei muutakun kohti Meilahtea ja visiteeraamaan sitä vitun nötköttiä.Kerkesin just sopivasti matkan aikana kostuttaan ikenetki,4 Kukkoa hulahti ikeniin...tosin ei matkaakaan ollu kuin 2 kilsaa,että ei siinä ajassa nyt mitään lärvejä kerkeekkään vetää...

Siihen vaan Meilahden pääsisäänkäynnin eteen,tyhjät Kukko-hylsyt vittuun ja reteesti sisuksiin...marssin sen luukun respaan ja kysäsin laardiperseen sviitin numeroo,siinä oli joku vitun pikkurambo vartija-asussaan ja se rupes jostain syystä irrotteleen pippurisumuttimen kiinnikkeitä ja katteli mua ku jotain vitun sekopäätä..se hoitsu kysäs,että kenen huonetta siis etsin,mä tarkensin hieman ja sanoin,että sellasen vitun kuvotuksen kuka sai muutama päivä sit slaagin,160 senttinen ja 130 kilonen paskakasa!Se kysy mikäköhän sen herrasmiehen nimi on?Mä sanoin,että mistä vitusta mä sen tiedän,tehän sen tänne ootte majottanu,onx tää joku vitun pimee bed&breakfast paikka vai ettex te vittu kysele ihmisten nimiä!Se vitun poliisikoulusta vittuun potkittu,Miami Vice klooni siinä hoitsun vieressä otti esille sellasen vitun ison pampun...mä kysyin siltä meinaakko duunata rectumis vai mitä vittua sitä kullinkorviketta siinä heiluttelet!Se lähti tuleen mua kohti mut se hoitsu meni sen eteen ja sano,että etsimäni mies on huoneessa 1445.

Kiitin hoitsua ja sanoin sille vitun rambolle,että hae ens kerralla poliisikoiraks,vitun apina!

Pääsin laardin huoneen ovelle,kun siihen tuli joku vitun rastatukka valkosissa vaatteissaan ja kysy millä asialla liikun.Mä esitin heti vastakysymyksen ja kysyin,että miltäs vitun osastolta sä olet karannu...se sano olevansa siviilipalvelusmies ja olevansa apuhoitsuna siellä..vittu mä latasin tulemaan mitä mieltä mä olen ensinnäkin rastahiuksista ja toiseks sivareista,sen verran huusin ja vituttuunnuin,että oli pakko ottaa yks Kukko siinä ovella...se vitun marihuanamulkku selitti siinä jotain,että ei täällä saa juoda alkoholia..mä sanoin,että suksi nyt vittuun siitä vitun apina,se on sillätavalla,että jos minä olen reservin ylikersantti niin vittu minä juon Kukkoni juurikin siellä missä Kukko kutsuu!!

Se vitun risuparta onnex tajus,että tätä(kään) taistelua se ei voi voittaa....no sit se kysy oonko sukua kyseisen huoneen asukille...voi vittu,meinasin tirpasta samantien!Mä kysyin sltä,että näytänkö mä siltä,että olisin sukua sille vitun vompatille!Mä sanoin,että mä oon melko varmasti sen paskan lähin,en omainen,mutta ees jonkinnäköinen ihmiskontakti.

Sit se nilkkikin rauhottu ja kerto laardin tilasta.

Se sano,että leikkausta ei tarvittu,mutta sillä on tällä hetkellä jotain vitun häikkää sen silmissäkin,eli se räpsyttelee niitä n.300 kertaa minuutissa,kuulemma jotain vitun sivuoireita niistä jysäytyksistä millä sen paskan ylikuormitettua sydäntä jysäytettiin käyntiin...tönäsin sivarin vittuun edestä ja painuin ovista sisään niinkuin saluunaan olisin astellu.

Siellä se vitun kauhuleffahahmo keinu läskiensä päällä selällään sängys,hengitysputki kurkus, ja silmät räpsy ihan vitusti.

Mä asetin naamani sen naaman lähelle ja kysyin mitä apinalle kuuluu...se muuttu ihan vitun punaseks ja alotti taas semmosen vitun ininän...mä totesin,että nyt on se hetki,kun mä puran mun aamuvitutukseni pois....mä kuiskasin sen vaikkuseen korvaan,että mä olin just jutellu lekurin kans ja se sano,että sä oot kuukaudessa vihannes,eli jos haluat,että mä otan letkut irti,niin räpsäytä silmiäs muutaman kerran peräkkäin......ai vittu mikä veto!!

Mä nostin naaman sen korvan vierestä ja sillä oli koko vitun turvonnu,viinan polttama naama täysin hiessä,nenästä valu verta,korvista vaikkua,silmistä vettä ja näköjään sängyn alla olevaan ankkaankiin tuli tulvimalla kusta...mutta silmät ei räpsyny......vittu,täytyy sanoo,että aika kova sälli on...vittu se sika kärsi..mä näin,että se murtuu ihan just...sit sen silmät vittu rupes räpsyyn niinku kolibrin siivet lennossa....vittu ja se inis!

Mä sanoin sille,että okei...mä päästän sut kärsimyksestä...se katto kun mä kumarruin ja otin töpselin pois seinästä...mut se ei nähny,että se oli suljettuna olleen television töpseli...mä näytin sille töpseliä ja sanoin,että turvallista matkaa rajan taakse vitun apina!!!

Käänsin selän,avasin Kukon ja lähin vittuun siitä sviitistä...en ollu kun päässy 10 metriä kun rupes valot vilkkuun ja summerit huutaan ja henkilökuntaa juoksi laardiperseen huoneeseen...mun vitutus jäi kyseiseen huoneeseen...siis aamunen vitutus,UGH!