Vitutus raiskaa ruhoani.Loma on vain kaukainen muisto.....vaikka kuinka yritän sulkea ajatukseni pois eduskuntavaaleista niin ne poksahtelevat mieleeni kuin Kukko-oluen korkit nuorison keväisissä humalahakuisissa perjantaikarkeloissa.

Tosin eduskuntavaaleissa ja teinien hiivahapottelussa on se ero,että vain jälkimmäisessä aktiviteetissä tulee koettua koko tunneskaala läpi..alun iloinen hiprakka ja "i love u all"-fiilis vaihtuu seuraavaksi "miks se ei rakasta mua"-fiilikseen ja meikkien valumiseen pitkin poskia,pian jo siirrytäänkin riidanhakuisuuden kautta oksennusvaiheeseen josta luonnollisesti seuraava kohde onkin päätepysäkki ja herääminen aamulla kaverin soittoon joka alkaa yleensä lauseella"vittu mä olin kännissä"....

Ensiksimainitussa sessiossa siirrytään suorinta tietä syvään vitutukseen...ja niin...siinä koko matka.Mutta eikös se vitutuskin ole tunnetila,ihan vitun rasittava mutta tunnetila kuitenkin.

Koska olen jo hyvän aikaa sitten ohittanut tuon teinitien reitin kulkemisen,tosin reittini on ihan vitun samanlainen edelleenkin, niin kutsunkin nykyistä tietäni "hapotteluhyppelyksi".

Vaan itse vitutukseni aiheuttajan kimppuun....

Otetaan ihan alkuun Portugali...voi vittu sentään,ne itseään latinolovereiksi kuvittelevat länsiranta-Rodriguesit on nyt sitten vedonnut Suomeen sillä verukkeella,että hehän auttoivat Suomea talvisodassa!!!

Siis  mitä vittua!!!Pitäskö mun avata kukkaron nyörit tolla verukkeella...vittu jos on itte antaneet maan päättäjien ja eliitin kusta suorinpolvin itseään silmään ilman kirvelyn tunnettakaan,niin on se nyt vittu jos mun kantani muuttuis sen suhteen,että Suomi-nimisen valtion pitäis ladata pari tankkeria täyteen euroja ja kipata ne sinne siestaa viettäville pankkiireille!Ja vitut sanon minä!

Ja  mitä tapahtuu yleisesti Euroopassa...no siellähän vittu johtotähtiautoilla kulkevat keinonahkakalsareita käyttävät,tupeella itseään "nuorekkaina" pitävät eliittimulkut yskii pahaa oloaan ulos ja varoittelee,että tästä ei hyvää seuraa...niin ei seuraa hyvää kenelle?No vittu just noille kyljysleteille.

Nythän on niin,että köyhän kosto on kauhea.Sairaat,vanhukset,vammaset,lapsiperheet,pätkätyöläiset jne ovat vihdoinkin antaneet äänensä kuulua...mut tottavitussa eliitti konahtaa,nythän noi pohjasakkalaiset yrittää vaatia itselleen jotain etuuksia...ei vittu...pysyisivät nyt vaan pois jaloista ja antaisivat Kataisen johtaa asioita...ei kait ne nyt perkele sentään niihin osinkoveroihin koske...saatikka pääomatuloverotukseen..milläs vitulla sitä sitten enää toimeen tuleekaan...ei saatana...köyhät tulee sählään vaan....

No mut hei.....ainahan noita perseaukisia...siis persuja voi syyttää siitä,että ne on esim.rasisteja...varmaan vielä kommunistejakin..VOI VITTU!!!

Mr.Vitutus ei kerro ketä äänesti,mutta minkä vitun takia tästä on noussut näin iso haloo....tämä on totaalista kansan aliarvioimista...kansako ei osannut äänestää oikein?

Tasan vitun tarkkaa viimenen kerta kun tähän asiaan puutun....mulla on paljon tärkeämpiäkin aiheita mitkä mua vituttaa...kuten esim. se,että näin viime yönä unta,jossa kobra luikerteli jo valmiiksi tuskaa kokeneesta anaalistani,tällä viittaan aikaeron aiheuttamaan suolistoni ylikäymiseen,no tämä kobra sitten luikerteli sieltä ulos lähes koko mitaltaan ja voin sanoa,että aika vitun kipeä kokemus jopa unessa(kaikki keneltä on mitattu kuume hanurista,niin muistaa varmaan miltä tuntuu kun se mittari otetaan ulos,vaikkakin se on vain puoli senttiä tuubissa,niin tuntuu kuin sitä revittäs sieltä ulos tunti),se änkes mun naaman eteen,kieli lipo ja suusta tuli paskan käry...kyttäs mua ja kysy sitten:käytkö usein täällä?....!!!!!!Siis mitä vittua....jos joku osaa tulkita ton unen,niin saa auttaa.....sillä kuten arvata saattaa,olen todella avun tarpeessa....liekö jälleen syynä kevyt kurlaussessio Kukko-patteriston kanssa...suut makiaks...

Pieni erä vitutustani purkautui jälleen........

Nyt syön ihan vittuillakseni maksalaatikkoa ja ruisleipää,ihan vain näyttääkseni rectumilleni kuka on isäntä tässä kropassa...valuttakoon vaikka verta mutta mulle ei vittuilla!