Teen nyt asian mitä en ole ennen tehnyt.Tämän vuodatuksen olen kirjoittanut joskus 8-9kuukautta sitten.Sain sähköpostia eräältä matkaoppaalta ja hän oli lukenut tekstini.Sanoi,että tunnisti kyseisestä tekstistä muutaman asiakkaansa ja olivat työpaikalla vielä ottaneet tekstini käyttöön uusia oppaita kouluttaessaan.Mr.V:n tyylisiin reppumatkailijoihin kuulemma kannattaa kehittää omanlaisensa käytännön toimet....tiedä sitten mitä vittua tarkoitti...joka tapauksessa,annoin lupani lainata tekstiäni;)))

 

 90-luvun  puolivälis otin ex-tempore pohjalta äkkilähön Kanarialle.Kahen viikon matka,sellanen vitun jokerireissu,eli en tiennyt mihin hotelliin mut kipataan..vittu,olis jo sillon pitäny hälytyskellot soida ku matka oli nii halpa.

Kone lähti aamul klo.10,joten mä vetäsin pirssillä asemalle jo kasin aikoihin,vittu muodikkaasti läpsyttimet jalas,palleille liikkumavaraa antavat bermudat ja ihan vitun miellyttävä,Irwin Goodman-logolla varustettu silkkinen t-paita...tiedän,mä oon aina ollu muodin edelläkävijä.Sit tiskille lipun kans ja joku muija kysy missä mun ruumaan menevät matkatavarat on..mitkä vitun tavarat mä kysyin...se jatko,että eikö mulla ole mitään matkalaukkua...vittu,mun matkalaukku oli kiedottu mun navan ja pallien väliin,sellanen ihan vitun jäätävä vyölaukku,sinne mahtu mun rahat ja kaks Kukko- tölkkiä,mitä vittu mä muuta parin viikon reissulle olisin tarvinnu...se otti puhelimen ja soitti jonnekin,mä kuulin sivukorvalla pari sanaa..."hankaluuksia tulossa"..."votkaturistilta näyttää"..."koittakaa kestää"..."epäsiistin näkönen"...hetken jo vittu pelkäsin,että se puhuu musta,mut toi viimenen lause poisti sen pelon,minäkö epäsiisti...näissä vermeissä....todellakaan!

Hetken oli ihan vitun kylmä,kuitenkin helmikuun puoliväli ja lumimyräkkä,mut muutama Kukko kentällä lämmitti...koneeseen lähettiin sit ahtautumaan puolkymmenen persiissä.Mun paikka ikkunan vieressä ja vieruskaveriks änki sellanen varmaan 150 kilonen...nainen!...jumalauta..just mun tuuria,mä olin vittu niin piukassa paketissa siinä penkissä,ettei saanu ees Kukkoa otettua esiin.Kone nous ja tarjoiluvaunu tuotiin esille,vihdonkin..tilasin tavoistani poiketen myös kirkasta..15whiskyä,10 kaljaa ja 5 lonkeroo...oltiin jossain Suomenlahden päällä kun olin puolet juonu,lentoaikaa oli näköjään menny 30-minuuttia..rupes tajunta laajeneen,en ollu varma johtuko se siitä,että sain vedettyä keuhkoihin ilmaa vain sillon,kun toi keiju siinä vieres liikautti itseään...ja sitä tapahtui harvakseltaan,koska se nukahti jo ennen nousua.

Loput virvokkeet huiviin,kone ja mun nousuhumala tuntu olevan samalla lentoreitillä...ylöspäin mentiin ja ihan vitusti.

Seuraavaks havahduin siihen,kun koko kone oli tyhjä ja jotkut vitun Espanjaa molottavat karvarinnat herättelee mua...siinä joku lentoemäntä on kans ja ihan vitun kiukkusen olosena...sano,että perillä ollaan ja herra on hyvä ja painuu vittuun.Jatko vielä,että toivottavasti en tule takas sillä koneella millä hän...olin kuulemma lennolla yrittäny houkutella sitä vessaan ja liittymään mun kans kymppikerhoon....ei ollu lähteny,se on hänen mokansa se...mut olin sit kuulemma menny yksin vessaan ja ilmottanu ulos tullessa,että olin yksin liittyny kyseiseen kerhoon..jes..vittu ensimmäinen matkamuisto!!!

Pihalla painuin matkatoimiston bussiin..mitä vittua ne mua kaikki kyttää??..takapenkille ja vyölaukusta yks Kukko...opas alotti siel edes puhumaan:"Nyt kun KAIKKI ovat vihdoinkin kyydissä,niin aloitetaan...kuuluuko tämä myös sinne takapenkille asti?"...mä vastasin,että kuuluu,mutta ei se mua häiritse....vitunmoinen supina alko ja opas kiroili ilmeisesti Espanjaks...

Mun hotelli...ei sillä ollu ees tähtiluokitusta,vittu ihan keskellä ei mitään...saksalaisia vanhuksia täys ja kämppikseksi sain...n.75-vuotiaan saksalaisen ukon,millä oli katetri ja avanne..avannepussi oli ilmeiseti tyhjennetty viimeks ennen toista maailmansotaa..otin matkatavarani(kiristin siis vyölaukun)ja painuin siitä samantien vittuun...otin paikallisen mittarin ja sanoin sille Jorgokselle,että vamos ala playa..ai waant to see tits änd trink serveza..ja ihan vitusti...se karvakäsi käänty kattoon mua ja sano vittu paremmalla suomella kun mä,että mennäänkö ensin baariin,vai ajetaanko suoraan Maspalomasin dyyneille pilluja katteleen...no baarin kautta tietenkin vitun torvi!!

Muutama baari siinä kateltiin ja sit kaupasta se vitun Punton peräkoppa ihan täyteen paikallista Kukkoa...rannalle...se kuski lupas tuoda joka päivä samaan aikaan siihen rannalle mulle samanlaisen satsin kaljaa.

Mun kaks viikkoa meni rannalla.....ei tullu nestehukka eikä rusketusraitoja...nudistirannalla kiekurakin sai sellasen syvärusketuksen,että koska se on ihan vitun kookas elin,niin nyt se voittais kaikissa kategorioissa värinsä ja mittansa puolesta Nandiheimon vuotuisen fallosfestari-kilpailun...se onkin jo eri tarina,tapahtui 80-luvun lopulla....

Jorgos haki mut rannalta viimesenä päivänä ja vei kentälle,kehu että olin ollu sen paras asiakas ikinä ja kauppa mistä se mulle toi päivittäin bissee,oli pistäny lapun luukulle ja omistajat lähti lomalle,oli kuulemma vuoden tienesti tienattu.

Ajettiin suoraan kentälle,koska en jaksanu mennä kuunteleen sitä opasta bussiin...sama paskalitania taas tiskillä,että missä mun ruumaan menevät matkatavarat on...blaa...blaaa....blaaaaa.....ja koneessa ovella se sama lentoemo...voi vittu,se sano heti,että mulle ei sit tarjoilla koneessa mitään...mä varotin sitä,että jos mä en saa bissee,niin mun vatsa rupee reagoimaan ja paska lentää nopeemmin ja korkeammalle kun tää vitun peltipurkki...ei uskonu...olis kannattanu....oltiin alotettu laskeutuminen Vantaalle ja mä istuin lukkojen takana paskalla,koko lentohenkilökunta repi ovee auki ja sano,että ei voida laskeutua ennenkuin kaikki on paikoillaan.

Mä pyysin kolme bissee sinne pöntölle...ryin rypäleitä pönttöön ja tiputin ne bisset sisuksiin...kone kiersi sinä aikana kolme kierrosta Helsingin yläpuolella....kalja tehos ja menin istuun.

Sit laskeuduttiin...kaikki rupes taputtaan,mä nousin ylös ja kiitin,ilmeisesti ne mulle taputti kun olin saanu pötsin kuntoon.Koneesta poistuttaessa se lentoemo itki,mä lohdutin sitä ja sanoin,että mulle tulee kans ikävä sitä,mut varmaan ens vuonna taas nähään...se repes ihan lohduttomaan huutoon...voi reppanaa.

Kentältä hyppäsin taksiin ja ajettii suoraan yhteen Espanjalaiskuppilaan..iskin perseen penkille ja tilasin:"Uno serveza,por favor".....UGH