Tää on helmipäivä!

Kukko kiekuu kiduksiin ja silmät tupee lerpattaan..normipäivä Mr.Vitutuksella!

Se turvonnu taliperse ilmesty sit vihdosta viimein parvekkeelleen imeen tärisevin käsin norttia,mulkas mua ja huus et haista homo vittu!

Mä katoin sitä hetken kissanpentusilmilläni ja sanoin niin vilpittömäl äänel ku mahollista,että sorry..tais mennä överiks se eilinen..ei laardiperse tienny,että mä kaivoin sille parhaillaan hautaa,mihin se ihan ite läskeil jaloillaan astelee hyvää kyytiä...

Mä sanoin,että mä tilasin sille thai-hierojan hyvitykseksi viimeyön Kake Randelin musasessiosta ja sanoin myös,että se hieroja on jo maksettukin.Lisäks mä nakkasin sille kossupullon ja sanoin,että rentouduhan sinä tänään.

Se vitun maksaläiskien verhooma kuvotus katteli mua ja varmaan pähkäili,että mitä nyt tapahtuu..mut se on ryypänny aivonsa sille tasolle,että ei se pysty käsitteleen noin monimutkaista tarjousta,joten ainoo mitä se pysty tekeen oli,että se rupes hymyileen niil vitun keltasil reikäsil hampaillaan ja kiitti mua...vittu toi paska kärsii tänään!!

Se tinttas tunnis sen kossun ja tuli heilutteleen sen jälkeen pallejaan parvekkeelle ja huus saavansa torttua myöhemmin..niinhän sä puliukko luulet!!

Mä kurkkasin kun se hieroja soitti sen ovikelloa ja se läski aukas oven vittu kuola suunpielistä roikkuen ja se oli vitun tonttu kammannu hiuksensa taakse jollain vitun mönjällä,hyi vittu mikä sika!

Naulauduin Kukkolaatikon kans korva seinää vasten ja odotin......se vitun liimatukka huohotti siellä ja yritti vissiin puhua Thai-kielelläkin jotain....odotin...odotin...ja sitten odotus palkittiin!

Sieltä ei kuulunu ainoostaan yhden miehen laukeemisääni vaan kahden...aivan,vittuako mä sille ryppykullille naishierojaa oisin tilannu,kärsiköön paska!

Vittu mikä meteli sieltä alko kuulua,se hieroja lens siit yksiöstä käytävään perään lens sen vaatteet ja viimesenä käsirasva ja dildo...hyi vittu,mä en halunnu ees ajatella mitä siel tapahtu...sit mun ovisilmään ilmesty se vitun hienpolttama ruho,äijästä oikeesti nousi höyry ja se huusi mulle ihan vitusti ja uhkas hakata kun nähään...vittu,mä avasin postilaatikkoa ju huusin sille,että haista sinä syväkurkku vittu!!!

Siel se mekast 2ominuuttia..mä tiputtelin kukkoa...ilta on vielä nuori!