Taas lähestyy se aika,kun toukohousut ajaa Ladat viljasiiloon kesäteloille ja ottaa sen vitun iänikuisen Mersunsa sieltä esille.Isäntä ryypänny viimeset kolme päivää viimesillä tukiaisillaan ja hionu paskat pois johtotähden pelliltä.Emäntä ajellu alakerran kiitoradan trimmiin ja sovittelee joululahjaks saamiaan narukalsareita,isäntä kun sai niitä halvalla naapurin leskeks jääneen miehen uudelta Viron tuliaiselta,20-vuotiaalta syväkurkulta.Lomittajaehdokkaitakin on isäntä kerenny ryypiskelyn ohella haastatteleen,pari oikein hyvää ehdokasta olikin,eihän ne tienny vittuakaaan mitä lomittajan työhön kuuluu,mut vitun hyvät perseet teki isännän arviokaavakkeeseen isot plussat.Emäntä perkele vaan tuli puuttumaan hyvin organisoituun arviointiin ja palkkas sit sellasen saatanan Ruotsalaisen kukkakauppiaan uralta lomittajaks siirtyneen pitkätukkasen Göteborg-Gunnarin,niinku hän itteensä niin vitun leikkisästi nimitti.Täys homo koko mies,eikä isäntä edes halunnu ajatella mitä tilalla tapahtuu heidän poissaollessaan.Vitutti vaan eläinten puolesta kun tää pillifarkkunen takatukka kysäs lähdön hetkellä,saako hän nukkua lampaiden kanssa!

Onnex sentään tiedossa on pitkät vierailut sukulaisten luo kaupunkiin...sit nää vitun tupakahvia lipittävät,pussihousuja ja saappaita läpi vuoden pitävät,oranssi Hankkijan lippis päässä tuppisuina istuvat ohraperseet tulee meidän kaupungissa asuvien riesaks.Jos mä vittu haluan impata paskan käryä muuallakin kun omassa posliinitaivaassani,niin kyllähän mä nyt muuttasin maalle.Enhän jumalauta mäkään marssi niitten maatilamatkailukusetukseen ja vaadi ilmasta täyshoitoa,mukaanlukien ne ehdolla olleet Viron lypsäjät.

Mut ei auta,sieltä tullaan kaikista vitun maalaiskunnista kohti kaupunkia.Kukkamekko emännällä,isännällä Nokian saappaat jalas ja Virosta vuonna -85 ostetut Adidaksen muodokkaat verkkarit.Takapenkin pikkupaskiaisilla niin maan vitun räikeet vermeet päällä.Paskan hajun tuntee jo kun ne on 20kilsan päässä....Mersun torvi soi pihalla ja isoon ääneen huudetaan kuka sieltä on tulossa.Muista asunnoista huudetaan,että pitäkää ny vittu pää kiinni.

Sit lompsitaan sisälle,kakarat tappelee ja tän sukulaismiehen muija näyttää heti niitä vitun narukalsareitaan ja nikkaa silmää.Isäntä haisee jo valmiiks kossulta vaikka on viimeset 500-kilsaa ollu kuskina.Emäntä ottaa jotain vitun just jonkun elukan tisseistä väännettyä nestettä ja kehottaa juomaan niin pysyy terveenä,juottas vittu sille ukolleen,kai se nyt vois vaikka lantrinkina sitä paskaa käyttää!!

Viikon ne on niinku kotonaan,kutsuu naapureita mun tykö kahville,voi vittu,mä kun en haluis olla missään tekemisissä niitten kans...kakarat tappelee 24/7,emäntä kärttyy mun mun housujen sisään ja isäntä on kolmatta päivää sammuneena omassa kusessaan mun sängyssä.

Sit kun on mun viinat juotu,ruuat syöty  ja emäntä lopettanu mun ahdistelun,niin tavarat Mersuun ja pois.Perään viel huudetaan,että kiitti vitusti mukavasta lomasta,nähään taas ens kesänä!!

Sit mä alotan sen kämpän tuuletuksen,sen vitun Mansikki-lehmän käry on porautunu jopa isännän kusenpolttaman patjan läpi.Se vitun sika on myös hikoillu mun sohvaan oman kuvansa.Emännälläkin oli menkat sopivasti,niitä vitun narukalsareita on jokapuolella,haisevia ja kusisia..oli kuulemma rätit ja tamppoonit jääny kotitilalle.Kakarat tuhonnu mun parketin oksennuksellaan,kun sattu sitten niin,että molemmat äpärät oli kovassa vatsataudissa pari päivää ja mä olin 22-tuntia vuorokaudessa vessassa,niin sinne sit laatotettiin mihin parhaimmaks nähtiin.

Naapurit soittelee ovikelloa ja sanoo,että koko talo haisee paskalle.Aikani olin ystävällinen,mutta toisena päivänä vetelin jo avareilla kaikkia ketkä tuli kelloo rimputtaan,loppu rimputtelu ja vittuilu mut paskan haju oli ja pysy!

Sit vielä kysytään,että miksi Jeppe juo....no vitutukseenhan Jeppe juo.Vitutukseen minkä nää jokakesäset,sukupuolitaudin tavoin harvoin,mutta silti liian usein käymään tulevat jyväjemmarit aiheuttavat.Ja kun ne kierot veronkiertjät tulee vielä yllättäen,tietävät perkeleet,että ovi olis pultattu kiinni jos saisin vainun niitten tulosta.Ei kerkiä siinä vartin aikana,kun siis haistan niitten lähestymisen,ladata Kukkoa auto täyteen ja painaa niska kyyryssä moottoritietä kohti...

Tänä kesänä olen valmis....yrittäkköt yllättää mut!Auto on jo ladattu täyteen Kukkoa,tankki täynnä bensaa.Kotona olen kasannu ison kasan vanhoja lehtiä postiluukun alle,kurkkavat kuitenkin vainukoirat heti sisään jos käy niin,että en ehdi pois luolastani....yrittäkööt perkele yllättää nyt....Mr.Vitutus on valmis!!

 

Rouva Lypsy....täähän ei tietenkään koske teidän sukua;)))