Tasanen puksutus...havahdun ja totean,että oma rectumini on jälleen ilmoittelemassa omalla hennolla herätysäänellään uuden päivän alusta...mutta mitä vittua...suolistoni omaleimainen haju puuttuu??

Pikkiriikkinen paniikki ja huomaankin ,että faksihan se on kun sielt suoltaa tavaraa,samas puhelin soi ja luurin toises pääs on Assangen Julian,tää Wikileaksin perustaja mihin tutustuin kun olin 80-luvulla kibbutsilla gigolona,tää saatanan nulikka pani siellä omistajan muijaa..eikä ollu ainut,mut ainut ku jäi siitä rysän päältä kiinni.....no,mun tehtävä oli antaa palautetta klopille,mut sovittiin,että ei tuu seuraamuksia,mut joskus se saa tehä mulle palveluksen....sen takaisinlunastaminen oli siis tänäaamuna käynnistyny....

Julle sano luuris et joutuu hiukan oleen korkeen paikan leirillä hissukseen ja antaan pölyn laskeutua,mut sano,että lues faksit,siin on kuulemma myös musta tietoa...mut lupas samal,että mua koskevat jutut ei päädy julkisuuteen...

Toivottelin hapokasta hissuttelua ja kiittelin kovasti,kysäsin viel mitä vittua se raiskausepäily on...se sano,että hän erehty paneskeleen yhen teollisuuspomon tytärtä..mä keskeytin ja kysyin,että mitäs vitun kamalaa siinä on...Julle sano,ei ei siin varmaa ollukkaa,mut sen kaksossisko ja niitte mutsi oli samas sessios,kaikki vieretysten perseet pystys kun tää pohatta helahti huoneeseen....vitut mä sitä tuntenu ja sanoin sille,että odota vitun apina vuoroos..........ei oo Julle muuttunu...

Puhelu loppu ja repäsin faksista nivaskan käsiini...voi vittu,ekana oli kuva kun mun kiekura on Clinttonin Hillaryn donitsissa ja taustalla näkyy kun Putin käskyttää Tuomiojan Ekiä...mä muistan ton hämärästi,mä käväsin muutama vuos sit Moskovassa...enempää en muista.Sit on kuva kun mä oon notskilla paistamas HK:N blöötä Osaman kans...käväsin muutama vuos sitten moottoripyörällä Afganistanissa ku semmoset huppuhemmot pysäytti mut ja raahas johonki vitun beduiinitelttaa...ne otti mun makkarapaketin esiin ja molotti jotain,no vittu,käristin niille kunnon kyrsäkkeet..pojat ahmi blööt ja taputteli mua selkään,sit se niitten pomo halus mun kans samaan kuvaan,vittu ihan normisettiä..ajattelin,että ne on joku aikuisten partiokerho.

Sit oli muutama juttu ja kuva musta,mutta ollaan niistä ihan vaan hissuksiin..hsss,ne on sellasia vähän arkaluontosempia....

Vittu,ens viikol lehis on sit seuraavaa:

Estonialla tapahtui kaksi laukeamisen ääntä ennen uppoamista,äänet on tunnistettu Svanten ja Göranin ääniksi....

Paavo Väyrynen on paljastettu oman itsensä isäksi,näin ollen Paavo vaatii kaikki presidentinvaalien äänet uudelleenlaskettaviksi missä hän on ollut ehdokkaana,eli vuodesta 1930 lähtien.

Aira Samulin on ollut kuolleena jo 20-vuotta,hänen Hyrsylän mutkaan vittuilemaan jäänyt kummitus ottaa välillä ihmisen hahmon.

Simo Rantalainen ja Jari Sarasvuo on yksi ja sama henkilö.

Näitä on ihan vitun paljon...mut lukekaa itte ens viikolla lehestä..mut yhen makupalan viel voin paljastaa....ääh..vittu en viittikkään,saa Nasa sit illal paljastaa sen...