Kannattiko...tuskin...milläs vitulla mä saan ens yönä unen päästä kiinni!!3-tuntia syvää kuorsaus-unta,kuola poskel ja tyynyl...kamala paskan haju oli huonees kun heräsin,peräisin joko mun tuotannosta tai sitten koiran,epäilen koiraa...

Voi vittu,eikö toi sade ny voi loppua!!

Mä oon niin vitun kypsä tähän syksyyn vuodenaikana,toisaalta vituttaa se talven pakkaset ja kesän hyttysetkin...keväästä nyt puhumattakaan..ihan vitun liukkaat kävelykadut ja räystäiltä tippuu Finnairin koneen kokosia ihmisentappajia,niitä vitun teräviä jääohjuksia.

Ja sit jotkut viel sanoo,että syksyhän on NIIN hieno vuodenaika,raikas ilma ja väriloistoa puissa..VOI VITTU sanon minä!!

Onpa tosi raikas joo,aamupaskalla olleiden koirien jätökset ku lämpiää päivän mittaan kaduilla niin niistähän tosiaan nouseekin semmonen kutsuva,jopa psykedeelinen tuoksu!

Ja se väriloisto niissä puissa my ass!Vittu kuka ny nauttii katella kuolevia puita,lehdet tippuu ja jää sellanen karahka jäljelle!

Vittu sentään...mä olen ihan kypsä kaikkiin vuodenaikoihin!!

Käyn kusel ja meen sikiöasentoon sohvalle ja taidan itkee hetken,josko helpottas..tuskin..mut jos ees sais ton vuodenaikahässäkän pois mielestä!!!