Mä oon ihan vitun liekeissä!!

Mä mihinkään baariin sit eilen viittiny lähtee,sai tavikset tyytyä toisiinsa ja sitä myöten paskaan seksikokemukseen...

Mut naapurin laardiperse on täysin noukittavissa...mä oon soittanu koko vitun yön Kake Randelinia ja ihan vitun koval..aamuyöst ku oikasin jumalaisen kroppani kauneusunille niin vetäsin silikonit korviin ja unta kuuppaan,sai löllykkä kuunnella Kakea aamuun asti,kärsi vitun apina!

Jos joku ihmetteelee mun kaunaa sitä vitun sontaläjää kohtaan,niin taustalta löytyy niinkin yksinkertanen asia kuin se,että se vitun ylikuorma kusi kerran taloyhtiön pesutuvassa pyykinpesukoneeseen...ei muuta,mutta siellä oli mun puhtaat pyykit.Siitä lähtien toi isänsä puhjennu kumi ja äitinsä ottamatta jäänyt e-pilleri on saanu tuntea paksus laardissaan mun vihan!

Tänään on muuten ihan vitun hyvä dokauspäivä,amatöörit ei pyöri jalois jos innostuu lähteen ulkoiluttaan kehoonsa.

Just noita sillejä imuttelen ja jano kohoaa,kukkoa kaapis ja silmätkin rupee oleen taas kohta auki.

Mut mä odotan vesi kielellä,että koska se vitun limanen kasa lyllertää tonne parvekkeelleen,täytyy kysästä mitä se tykkää Kakesta...eiköhän taas päivä lähe siitä käyntiin...

Aika harvinainen aamu muutenkin,ei oo vitutuksen taso sillä asteella mitä normaalisti,en tiedä mistä johtuu....olenkohan mä hengis?.....no,vitutus se on pienikin vitutus,eikö?