Ihan aluks kaksi asia...ja mä koitan nyt sanoa ne ilman kirosanojen pärinää,tänä aamuna tuli radiosta joululauluja.....................................(otan happea)...............................................tänä aamuna naapurin ikkunalle oli ilmestynyt joulukynttelikkö...............................(itken,otan happea,puren hammasta ja kieltä)......................................,siis voi hitsin hitsi,minkä takia,miksi?Ei ole edes joulukuu!!!...ei pysty,voi vittu mitä touhua,mitä ihmisen päässä tapahtuu sillä hetkellä,kun se ensimmäisen lumen sattuessa tuleen maahan asti,että se kaivaa ne kaikki vitun lamput ja valot esiin, mitkä vähänkin liippasee joulun mielikuvan olemuksen pintaa,vaipuuko se johonkin vitun joulupsykoosiin mistä herää sit juhannusviikolla kun ottaa ne joulukrääsät kämpästä vittuun ja paiskaa joulukarahkan parvekkeelta alas...vittu,ei pysty...mä oon sanaton!

Se siitä,arvaatte varmaan onko taas hyvä olo/mieli...mutta mä vakaasti uskon,että tulee vielä päivä,jolloin mua ei vituta..mä oon siitä täysin varma.Jos ei elinaikana,niin sit sillon kun on lappu varpaassa matkalla krematorioon,mutta se päivä tulee vielä!!

Mut eilen tuli päiväpostissa kirje,luulin jo hetken,että nyt sieltä vitun ruottin hovista tulee se kiiitoskirje ja kenties jopa pyydetään toimittamaan lisäerä mun tuotoksia...mut ei,mitäpä minusta kun ei ihmisistäkään....vittu maan pieni matonen oon...tulikin kutsu luokkakokoukseen.

Vittu mä palasin muistoissa nuoruuteen...ilta meni Kukkoa kitatessa ja palauttelin mieleeni niitä entisiä luokkakavereita....osasta oli jopa jäänyt jotain positiivistakin mieleen,suurin osa niistä oli kyllä jo luusereita sillon,ainoo asia mikä niitä odotti oli ihan vitun haikee huominen...

Mä luulen,että mun vitutus on lähtösin jo päiväkodista,päiväunien aikana mua ei väsyttäny mut siellä oli pakko maata silmät kiinni sängys tunti...mut auta armias,ku sit ruuan jälkeen väsytti ihan saatanasti,niin ei,sillon piti leikkiä jotain vitun kirkon rottaa....

Ala-asteella mua ei kiinnostanu ku liikunta ja historia,mä olin kummasssakin ihan vitun hyvä,mut näköjään sitten joku on keksinyt ladata sen ikäsille kaikkia vitun matikoita ja biologiaa sun muita täysin perseestä olevia aineita,mitä vittua mä olen tässä elämässä tehny piin arvolla tai sillä tiedolla,että joku vitun iguaani munaa saatuaan se vielä hautookin sit munia...siis mitä vittua,kenen munia...ei selvinny mulle enkä ees kysyny,turhaa tietoa sanon minä..epäilin vahvasti,että maikka vittuilee....mut historiasta sen sijaan on ollu hyötyä,vittu tiesittekö,että jo antiikin aikana on tehty kotipolttosta.....

Ylä-asteella mua ei kiinnostanu kun liikunta ja pillu,eikä välttämättä tossa järjestyksessä.Täytyy sanoa,että ylä-aste ikäisenä sain 99%enemmän liikuntaa kuin tota toista asiaa....vitutus oli jo lähes päivittäistä...toisaalta siinä jossain yläaste ikäsenä harrastin kyl myös ihan vitusti seksiä,tosin siinä ei kyllä ollu vastapeluria mut ei se tahti haitannu ja sillon löysin myös Saksalaisen viihdeteollisuuden,ihan vitunmoinen löytö!Tänäpäivänäkin vielä hyllystä löytyy aarteita noilta vuosilta,tosin ei niistä mitään enää näy,kyl ne niin vitun monta kertaa pyöri alusta loppuun,että nauha on jo repeilly.

Sit lukioikäsenä kiinnosti vaan pillu...saksalainen filmiteollisuus jäi taka-alalle ja olin niinku rusakko koko kolme vuotta...sain ihan vitun hyvät paperit ja melkosen pelimiehen maineen...molemmista ollu hyötyä myös aikuiselämässä...

Nää kaikki asiat palautu mun mieleen siinä illan ja yön aikana...mä olin jopa niin mietteissäni,että Kukkoakaan ei ollu menny ku muutama,siks varmaan ei tullu kateltua liskojakaan yöllä....mä päätin nyt aamulla,että koska mua kiinnnosti historia ala-asteella,niin tottavitussa mä haluan nähä ala-asteen kavereita ku sehän aika on jo jääny historiaan...ja tottavitussa mä haluan nähä mun ylä-asteaikaset liikuntakerhokaverit...ja varsinki...tottavitussa mä haluan nähä mun ylä-asteaikaset ja osa myös lukioon samalle luokalle tulleista mun miehuuden makuun päässeitä flikkoja...mahtaa muuten niitäkin vituttaa...sillon jo saivat parasta mitä tarjolla on...on vissiin ollu suht ankea elämä siitä eteenpäin.....

Vittu....toisin kun mulla..mullahan onkin ollu ihan vitun nousukiitonen elämä....suorastaan häikäisevä uraohjus....vittu.....mutta kuten sanoin,tulee vielä päivä jolloin ei vituta....tosin mun suvun elinennuste on miehillä n.93-vuotta..joten aika vitun kauan saan vielä viipottaa menemään ja jotenkin musta tuntuu,että mun tuurilla mä olen vihanneksena jossain vitun vaivaistalossa viimeset 40-vuotta mun elämästä...mut sellasena vihanneksena,että hoitohenkilökunta luulee,että mä en tajua enää mistään mitään...mut todellisuudessa ainoo mikä toimii on mun järki,eli en puhu,en kirjota,en pysty liikkuun,en syömään ite ja kaikki vitun katetrit ja avanteet on tietty....aika monta vitutuspäivää on siis vielä edessä,UGH!