Tänään oli se aamu,jota olin jo kaks viikkoa pelänny....perusteellinen vuosiHUOLTO lääkärissä,normi-ihminen menee vuosiTARKASTUKSEEN,mutta ihan niinkuin kaikki Japanissa tehdyt ns.autotkin myös Mr.Vitutukselle tehdään vuosiHUOLTO.

Ensinnäkin Kukko oli taas ottanut rankasti kroppaani eilisillan...patterit oli näköjään jostain syystä kylmät,joten perinteinen aamustondis oli päättäny jäädä vällynsä alle lämmitteleen...olisin voinut houkutella sen esiin pistämäl videot pyöriin,mut päätin antaa kaverille tän aamun vapaata ja hörppäsin siin ajankuluks Kukon.

Oon taas talouspoliittisista syistä joutunu turvautuun siihen vitun Siwan alekahviin jonka seurauksena rectumini lataa täyslaidallista jopa pyytämättä.Toisaalta en voi rakasta hanuriani sättiä,koska se tuottaa jälleen messeviä aamunautintoja pitkän kaavan mukaan,ainoa miinuspuoli on se,että en ole vieläkään löytänyt mistään ihmisen anatomiaa käsittelevästä kirjasta vastausta siihen,että miten vitussa voi pitkän ripuloinnin loppuhuipentumana tulla se perseenvenytin,hetkeksi tajun vievä jööti mikä vieläpä poikkeuksetta läsähtää vittu siihen ihan keskelle sitä mössöö ja nostattaa semmosen metrisen lietepatsaan kohtisuoraan ylös ja miks joka vitun kerta mun täytyy kattoo sillon sinne posliinin uumeniin,että josko se lörtti tälläkertaa hujahtas niinku uimahyppääjä pintaa rikkomatta suoraan putkistoon.

Toivottavasti ois tuttu lekuri pelipaikalla,niin ei tarvis taas vittu alusta asti käydä mun potilastietoja läpi.Viimeks oli sellanen vitun nutturapää mikä luki mun tietoja ja ilmotti sen jälkeen käyvänsä tupakalla ja tulevansa pian takas.Vihdosta viimein sit se tuli,alahuuli väpätti ja rupes kyseleen.

Onko lepopulssi jo alle 160....onko peräsuoli pullahdellut vielä ulos...vieläkö iho on usein keltainen....jalkasieni ilmeisesti edelleen...juotko jo alle 30 annosta alkoholia,päivässä....jatkuvaa ripulia....liskojen öitä....makuuhaavoja...pukamia.....ja vitutus ilmeisesti myös jatkuvaa?

Luulis ny vittu että ammattitaitonen lekuri pystys itekkin vastaan noihin jo pelkästään ku näkee mut!

Vastaanottovirkailija otti mun tietoja ylös...sitten sano,että multa otetaan ulostus ja kusinäyte....voi vittu...onnex en ollu ainoo,kellä vitutus kasvo.Se kuulutti siihen jonku siivoojan paikalle ja yritti supatella sille,että menee vuoraamaan vessan lattiat ja seinät,mä kuulemma olin suht räväkkä näytteenantaja...vitun apinat!

Sit labra lykkäs mulle sellaset vitun pieniaukkoset purkit ja pyys mua suorittamaan niihin näytteenannot...itehän pyysitte,vittu kyllä mä tavaran toimitan...

Hyvä kun siihen vitun näytekoppiin ees mahtu kun se vitun apina oli vuorannu lattian ja seinän piukkaan imupaperia....mä kyl tiesin miten täs tulis käymään....eka kusin sen yhen purkin ihan vitun piripintaan sellasta haaleenkeltasta,vähän verenvärjäämää reservin ylikersantin aamukusta.Sit alko seuraava vaihe....timanttipakarat leveeks,yritin tehä siihen posliinin päälle sellasen mahollisimman ilmatiivin saarekkeen...sit varovasti hellitin puristusvoimaa annostelijassa...vittu, vähän kun paskalle tuli pönttö näkyviin niin samantien helakkeet revittynä ääriasentoon ja tauotonta sarjatulta...vihdonviimein se loppu,hiki taas otsal ja perse hellänä...mut missä vitussa viipy se jälkijäristys...varovasti kurkkasin pönttöön..ihan täynnä tuoretuotetta...ja samal se vitun torpedo tuli,vitun äkkiä naama edestä pois,kädet silmien eteen suojaks ja sit vaan odottelua että tulee hiljaista......silmät auki,lattian ja seinien imupaperit oli ihan vitun sameet....mut nyt päästiin sit siihen,minkä takia arvasin,että viimeinen vittuilu tulee multa,katto oli suojaamatta,no nyt siinä oli Mr.Vitutuksen suojakerros...se mun näytepurkki oli siin maassa ja näköjään sekin ihan täynnä pyydettyä näytettä.

Jätin senkin näytteen siihen luukulle,siinä ne nyt oli vierekkäin mun näytteet,tavaraa oli sekä purkissa,että sen ulkokuoressa.

Siivooja meni mun ohi ja avas sen toiletin,rupes ihan vitun kovaa huutaan,että hän ottaa lopputilin ja lähtee vittuun nyt,laborantti meni perässä ja sama itkuvirsi,että miten joku voi olla näin sika.Oli pakko huutaa niilee,että ittehän ne vitun näytteet pyysitte!

Lekuri huus mut huoneeseen,onnex oli tuttu....sano heti,että näytteenotto sitten tais onnistua ja nikkas silmää..tää hemmo tietää mun kropastani kaiken,se on ammattimies.

Normisetit sit käytiin läpi ja taas kerran sain sen elinaikaennusteen,tällä kertaa se oli tippunu jo vuoteen,toisaalta 10-vuotta sitten mulle sanottiin,että maksa ja haima ei kestä enään yhtä ainutta rännitystä ja sydän on täysin piipussa,annettiin elinaikaa 3kuukautta...vittu onnex löysin tän lekurin,se antaa mulle aina enemmän elinaikaa...

Se fiksas mut taas kuosiin,rasvoja ja salvoja levitteli jokapuolelle.

Kiitin ja kumarsin ja sanoin,että nähään ensvuonna koska annoit mulle vuodeks lisää elinaikaa ja nikkasin silmää.

Vastaanotossa oli ihan vitunmoinen härdelli,siinä oli hoitsuja ja rivilääkäreitä...laborantti ja johtava ylilääkäri..kovaa huutoo likasentyönlisästä,itkua ja tönimistä.Menin ihan vittuillakseni siihen tiskille ja kysyin,missä ois siistitty vessa,ku mulla ois ihan vitunmoinen paskahätä!!Se vitun siivooja kilahti ja rupes takoon nyrkeil lekuria,hoitsut paini vartijaa vastaan ja laborantti näytti joko ottavan itteltään verinäytettä tai sit tykittävän jotain suoneensa....vittu,hattua täytyy nostaa,on noilla aika stressaava työ.Ovelt viel huusin,että jätin myös yhden lisänäytteen mitä ei ees pyydetty,se on siinä purkkien välissä nessu-paperissa,jätin siihen viel tekstin,From Mr.Vitutus,with love;D.....sit oli pakko lähtee,eikö noi ny vittu tajua,että ne häirittee odottavia asiakkaita tolla meuhkaamisella,ihme vitun käytöstä..UGH!