Vähän niinku Nykäsmäinen olo...ei ihan täyttä varmuutta onko kroppa hengis...toisaalta sydän lyö,jopa ihan vitusti...eilinen meni ihan vituilleen,vittu!

Odottelin sitä naapurin keskivartalobodaria edes jonkinlaiseen verbaaliseen sotaan,mut ei näkyny enään illal..musta tuntuu,että sen hissi on lopullisesti rikki penthouse-tasolle....kaveri vääräs kassajonos...ei enään oo kaikki muumit laaksossa...ei tässä muuta,mutta kenellekäs mä nyt sit vittuilen jos se vitun laardiperse on vaikka maksa räjähtäneenä omas runkku-yksiössään ja kompostoituu siellä jo kovaa kyytiä...hyi vittu,siitä saa enemmän paskaa kukille kuin Kekkilän kanat paskantaa vuodessa,vitun paska!

Meni mun hyvä Kukkopöhnä eilen siis ihan vituiks!!Tasasesti kyllä tiputtelin aamuyöhön asti,mut oli pakko lopettaa kun koin jonkunlaisen vitun ruumista irtautumiskokemuksen..ihan vitun siistiä se oli aluks katella itteensä katon rajasta mut sit rupes pelottaan,että mitä vittua täällä oikeesti tapahtuu...pistin silmät kiinni ja sit kun avasin,niin istuin onnex omal löhösohval....laskin avatun  Kukon pöydälle ja konttasin sellasta vitun pikakonttausta sängyn reunalle ja siitä matosukelluksella vällyjen väliin...hetken kuuntelin seuraako mua joku...ei seurannu,joten pujautin pään peiton raosta ja huusin,että haistakaa te pikku-ukot vittu!!

Yön hikosin kuin sika..vissiin toi naapurin turvonnu ihmisjäte hikoo sillain joka yö...vittu mitä uniakin tuli kateltua ja ihan 3D-versiona,vittu millon olin tennispelissä,pallona.....ja millon olin jossain vitun sukellusaluksessa,tarkemmin sanottuna sen ulkopuolella kun se lähti sukeltaan ja mä en saanu itteeni irti siitä....vittu,että voi ihmisen alitajunta olla siistiä!!

Nyt rupee taas kurkkua kuivaan tää kirjottaminen ja kohta on näköjään rähmätkin silmistä painunu vittuun...jas ehän tarkottaa vaan yhtä asiaa...KUKKOA!!

Päivä on vasta nuori....nyt normipaskat ja kohti odottavaa iltaa....