Ahistaa,jäytää ja vituttaa.....sade loppu ja mikä pahinta:paistaa aurinko!

Sehän tarkottaa sitä,että tulossa on kylmä yö,voi vitun vittu!

Tossa kun pienet itkut tirautin vitutukseen,hörppäsin pari kuppia tarjouskahvia ja moikkasin posliinia heti perään(se vitun tarjouskahvi ei sais olla myynnissä edes tarjoukses!..),niin kummasti vitutus oikein alko taas kasvaa...

Arvaa miltä tuntuu aukasta tähän aikaa päivästä televisio?

Pelkkää saippuapaskaa joka kanavalta tai sit niitä helvetin chat-ohjelmia missä joku blondi höpöttöö ku Häyrinen..

Ja televisiolupa pitäs siitä maksaa vai,VITUT sanon minä!!

Eikö nyt jumalauta ihmiselle anneta mitään aihetta mistä vois olla ilonen?

Televisionhan pitäs olla ihmisen paras ystävä(ja kaikki pluton omistajat kekkä ootte eri mieltä:haistakaa paska!..),niin lykkää tota paskaa vaan.Mä lykkään ittestänikin ulos mielenkiintosempaa ja värikkäämpää paskaa joka kahvikupin jälkeen...ja mä juon pannullisen päiväs joten tiedän mistä puhun!

Vittu sentään,ei mitään voi tehä,ei mihinkään voi kattoo...kaikki vituttaa!!!!

Sanokaa ny joku asia mikä muakaan ei vois vituttaa..??

Ihan kostoks juon sitä vitun kahvia viel kupillisen,jos minä kärsin niin saa luvan kärsiä naapuritkin!

Seinät on nimittäin ohuet ja mun rectumi rupee oleen jo elinsiirtokunnossa,joten voin sanoo,että ponnistuksen hetkellä todellakin tulee verta,hikeä ja kyyneleitä sekä aivan vitun varmasti huutoa!

Vituttaa muuten naapuritkin,aina kyttämäs ja kyselemäs..no mites sulla kesä meni...jokos olet talvirenkaat vaihtanu..mitä vittua se niille kuuluu,hä?

Ei tästä taas tuu yhtään mitään..tai tulee....mut vasta kohta siellä pöntöllä!