Mitäs pikkupaskiaisille kuuluu...taas tollanen kivan sateinen ja synkkä päivä,voi vittu mä hajoon ja mua vituttaa tällähetkellä kaikki ja yli kaiken!!

Ensinnäkin..mun naapurin laardiperse(jonka muuten epäilen olevan fanini,Hjalmar)ei sitten ikinä enään illalla hilannutkaan teuraslihaansa parvekkeelle,seinän läpi kuulu vaan sellasta Tiku/Taku äänellä puhuvan sekasikiön mongerrusta...en tienny että se osaa Latinaakin...vittu se muuten varmaan piti jotkut manaus-festarit siellä ja yritti häätää pyhää paskaa pois suolistostaan...vittu se on sekasin..kärsiköön paska!

Sit ku avasin tän sivun,niin joku vitun partazeesus,oli kommentoinu ja pyys selvitystä jostain Higgsin hiukkasesta...voi vittu!

Ekkö sä vitun apina nyt tiedä siitäkään mitään,hä?

Kuuluisa tennispelaaja,Martina Higgins!

Enkä oo ennen kuullu kenenkään kutsuvan tissejä hiukkasiks..taidat olla enemmän sekasin kun mun naapurin laitoshoitoo tarviva sähköshokkilatauksia kaipaava vaippahousu!

Vittu kun vituttaakin tollanen tietämättömyys,eikö tän maan ihmisillä oo mitään perustietoja...vitun hiukkaspaska..mee vittu sinne nettiin muutakin kun katteleen Saab 96:n kuvia ja muisteleen vituiks mennyttä nuoruuttas ja päivitä ny saatana ittes takas tähän päivää,vitun apina!

Vittu sentään,kuulostat ihan siltä ku oisit syntyny jollain vitun 60-luvulla,hippiseurueeseen kuuluneiden äidin ja isän jointtimukulalta...vittu jossain Hauhon perämettissä kuunnelleet Lennonia ja polttaneet Kolumbian parasta ja sit jossain vaihees tarttuneet toimeen ja pykänny sut alulle...siinä sulle ihan vitun romanttinen tarina!

Vittu,eikö yks ainut päivä ees vois olla hieman vähemmän vituttava,mitä?

Mä lähen kohta hakeen Kukkoa kaupasta ja valmistaudun viettään perjantaita edeltävää iltaa mitä mainioimmassa seurassa,siis itseni ja Kukon.Ja jos ei toi vitun turvonnu nihilisti tuu esiin tuolta vitun yksiöstään,niin mä meen soittaan sen ovikelloa,ihan vaan sen takia,että jos se aukasee oven niin pääsen sanoon sille päin naamaa,että haista sinä apina vittu!!

Ja Hjalmarille ja partapapalle kummallekin:haistakaa te vitun kukkakepit paska!

Nyt mä lähen aamupaskalle,UGH!