Nimittäin taloyhtiön pikkujoulut...jumalauta,ei oo mun mielestä paljon pyydetty jos ny vittu edes yhden kerran joku asia menis niinkun on suunnitellu,mut vittu reisille menee kaikki!

Siinä illalla kun lähin laskeutuun rahvaan pariin tonne taloyhtiön saunatiloihin niin sillon oli vielä ihan vitun luja usko,että tänään ei mee reisille muutakun Mr.Vitutuksen Venus reissun jälkimainingit...ja vittu en nyt puhu omista reisistä!

Alakerrasta kuulukin jo lupaavasti Kake Randelinin jumalaista ääntä kajareista,vittu multa tilattiin näihin kekkereihin levyt ja voin sanoo,että ihan vitun absoluuttisen sävelkorvan omaavana ja musiikin suurkuluttajana,latasin tiskiin vittu Suomen parhaat artistit:Kake,Jamppa Tuominen ja Taipaleen Reiska saa nykynuorisonkin sekasin,niin kyllä ne ny vittu saa yhen taloyhtiönkin kinkerit liekkeihin....

Aikä vitun hönössä avasin sen oven sinne tiloihin ja ihan vitun samantien semmoset vitun kylmätväreet ja vitutusaallot puski läpi kropan...vanhat ämmät valittaa kuumista aalloista,mutta jos ei oo vitutusaaltoja kokenu ni sillon on ihan turha selittää mistään aalloista,vittu se on kun tsunami puskis ruhon läpi!

Siel saatanan haisevas pukuhuonees oli tasan kolme ihmistä:a-rapusta sellanen 80-vuotias ämmä,mikä ei vittu ittekkään tienny missä on,ei ees tienny asuuko ite talos ja lopuks vittu viel kysäs multa,että milläs mä hänen huoneistoonsa pääsin sisälle ja voisko hän tarjota kahvit...voi vittu....sit siellä oli huoltomies,siis mitä vittua..eihän se ees asu täällä,tullu vaan vittu ilmasen viinan toivossa ja varmaan luullu että saa pipariakin,voi vittu mikä apina..mä potkasin sen haalarihemmon heti vittuun sieltä...mut sit se viimenen tapaus kuka siel oli...mä hetken mietin vakavissani,että nyt mä oon nähny kaiken..nyt vois vittu tulla se harhaluoti ja sitämyöten mun matka kohti krematorioo vois alkaa...siel pimees kulmas oli sellanen hahmo,ihan vitun lyhyt kuraläppä päällänsä.....sit se tuli siihen valoon...ja.....vittu sillä saatanan apinalla oli parransänki,joku vitun "Minna"-niminen transsu oli muuttanu meiän taloon.....se sano,että sitä oli kohdeltu huonosti sen edellisessä taloyhtiössä....vittu,oli pakko ottaa yks pikaKukko...sit mä otin sitä vitun pygmiä niskapersotteella kiinni ja paiskasin sen samasta aukosta vittuun mistä  huoltomieshemmonkin hetkee aikasemmin...pallit vaan vilkku sieltä minihameen raosta...hyi vittu..toivottavasti ei tuu toi näky mun uniin!

Siinä sitä sit vittu oltiin...se vanha harakka ja mä....mä pistin Tuomisen Jampan soimaan istuin sen mummon viereen ja rupesin ottaan Kukkoo..ei tullu sit muita niihin geimeihin...mummeli ilmotti lähtevänsä lypsylle,kuulemma 100 lehmää oottaa laitumel.... se lähti kelaan sillä kakspyöräsellä ihan vitusti..siel mä sit olin Jampan kans kahestaan.....

Aamust sit havahduin siitä altaasta...olin uimapatjan päällä...Kukko-hylsyjä kellu koko vitun allas puolillaan...päällä mulla oli ne vitun Borat-uikkarit....kyl vittu ne mun omat pikkujoulut oli toissailtana huomattavasti paremmat....lähin kohti omaa luukkuani...Boratit päällä....rappukäytäväs tuli tietty vastaan varmaan jokaikinen sen talon asukas,kattelivat mua paheksuen ja ihan vitunmoinen sipinä kävi käytäväs....vittu mitä apinoita,eikö ne oo ennen nähny pikkujouluista kotiin palaavaa miestä,hä?

Nyt luomet painaa rankasti...vituttaa ja on kylmä....aikas kotonen olo siis....muutama tunti unta ja katellaan sit taas uusin silmin...uugghhh!