Naapurini Laardiperseen seksiseikkailuista johtuvista syistä,olen siis evakossa ja vieläpä majoitettuna sen kanssa alttarille tuomiolle haluavan,todennäköisesti naissukupuolta edustavan Vuoden Lihottaja-tittelin hallitsevan kantajan kanssa.Viulunkireä vitutuspinnani on venytetty korkeinta alttoa tavoittelevalle pinkeydelle.Ääni päässäni ei ole enään omani,vaan tuon Laardiperseen morsiamen,mikä muistuttaa ryhävalaan soidinmenojen esileikkien aikaista,merenpohjasta kiekunsa kaiuksi muuttanutta,kuin lähestyvän ukkosrintaman ensivaroitteluna kuuluvaa mylvintää.Muutaman yön olen ollut saunasolmussa väliaikaisen kaksioni siivouskomerossa.Kuulen,kuinka tuo keittiöön menossa oleva klöntti raahautuu turpeiden kyynärpäidensä varassa kohti jääkaappia,josta vähärasvattomuudesta ilmoittavia lappuja ei jauhelihapaketeista löydy.Pikainen upporasvapaistaminen ja suoraan kattilasta ryystetty sohjo aukaisee Laardittaren paksusuolen syöpäpesäkkeiseen torveen pahan ilman mentävän aukon,mistä kuuma etelätuuli tuo terveisensä niitä pyytämättömille,kuten minulle.

Ei varmaan ole yllätys,että komeroni vieressä on wc.Ilmanvaihto on taattua Virolaista kädenjälkeä.Hormi wc:stä tuo ilman komerooni,jonne se jää keuhkojeni suodatettavaksi.Nenäkarvani haisevat paskalle ja suussa maistuu jostain vitun syystä mällit.Ilmeisesti Laardiperse on muutama viikko sitten päässyt yllättämään nuorikkonsa ja kylvänyt siemenettömän syöksynsä kakkoseen,mistä se nyt hyvin kypsyneenä ja tuoksukkaana löysi tiensä lähes pöntölle asti.Laardittaren perse lienee suunnattu wc:n ovelta kohti posliinia,mutta tuskin koko sadetus on tuolta kolmen pisteen kaaren etäisyydeltä sukkana reikään uponnut.Oli miten oli,hajumaailma tulvi kokonaisuudessaan omaan neliön kokoiseen pakopaikkaani.

Yritän päivisin kiihdyttää itseäni jonka seurauksena sitten viihdyttää itseäni.Hankala saada verkkokalvoille piirrettyä stay-uppista blondia,jos mieleen on piirtynyt kuva stringeihin pukeutuneesta kämppiksestäni.Miksi mieleeni on moinen näky piirtynyt?En tiedä,mutta käsittääkseni se minulle jaetuilla elämän pelikorteilla on kuitenkin ns.hyvä käsi.Pahaa kättä en nyt haluaisikaan.Muuten hyvä,mutta stringit ovat kadonneet läskiseen mikä-mikä-mahaan.Olen siis jättänyt tattini suosiolla rauhaan ja keskittynyt pitämään luhistumassa olevan habitukseni viimeiset rippeet oman mieleni hallinnassa.Päivät ovat helvettiä ja yöt ovat helvetillisiä.

Ainoa lohdun hetki kuitenkin on myös yöllä,kun Laarditar pyörtyy omiin kaasuihinsa.Silloin avaan sisäpuolelta salpaamani komeron oven ja ryömin kenkälaatikolle,mihin olen jemmannut Kukkoa.Viime yö oli erilainen.Viime yö tarjosi minulle kokemuksen,mikä lienee verrattavissa onnentunteeseen.Tämä silkka arvaus,sillä tuo on minulle vieras olotila.Jokatapauksessa keittiön pöydällä oli isännöitsijän lappu,että minun huoneistoni korjaus on valmis.Päässäni oleva ääni muuttui omakseni.Mustavalkoinen näkökenttäni vaihtui värilliseksi.Stay-up blondi täytti mykiöni.Miehekäs elimeni paisui sille arvoiseensa mittaan.Tämä eroottinen lataus kehossani,otin Kukkoni ja kävin. Suljin tuon minuuteni kahlinneen vankilan oven takanani.Olin vapaa.Vittuuntunut,mutta vapaa.