Jebouuu!!!Huomenta väki kansan urhokkaan!

Päivitys naapurista..ei ole paskavuoren päällikköä näkyny..ei oo edes seinän läpi kuulunu mitään..musta tuntuu,että se on niin vitutustuskissaan sikiöasennossa hellan edessä ja miettii,että mitä vittua tässä maailmassa oikeen tapahtuu...naapuri lahjottaa sille ripulikierteen aiheuttavia kahvinporoja..toivottelee hyvää joulua ja ampuu sitä uudenvuodenraketilla 20-senttiä vatsan sisään...joutuu käsi/jalkaraudoissa kyttikselle kun ensin on saanut pari pullo pippurisumutetta silmiin ja lamautiniskuja perään...sitä on hieronu miespuolinen Thaihieroja ja se jopa koki Happy Endin sen kans yhtä aikaa ennenkuin tajus,että se oli mieshieroja...vittu sentään,se on varmaan ihan pikku-ukkolandian porteilla,kärsiköön..vitun paska!!

Jaa mitä mulle kuuluu?Ihan vitun hyvää..lähen tepsutteleen kohta kaupungille ja jos käväsis vaikka kaupassa..pakkohan se on pari Kukkoa hakee..jos vaikka naapurin sikaniska jossain vaihees päättäs tulla ihmisten ilmoille niin pääsis taas toteuttaan itteensä...vittu,vaikka se kuvottava kasa onkin,niin sillä on iso merkitys mun elämään..kyllä mä sitä niin saatanan paljon olen kurmootanu,että toivottavasti sen läskin sydän kestää vielä monta vuotta niin kyllä mä pidän sen henkisen tasapainon epäbalanssissa..vitun paska!

Nyt paskalle ja kohti uutta uljasta viikkoa!