Vittu mikä klapikoneen halkomisääni päässä!!

Piti tietenkin ottaa pari,ihan niinku normikeskiviikon takia...ja paskat,tietäähän sen...kaksin käsin taas siihen asti kunnes luukut oli painunu kiinni,voi vittu sentään!

Mut jotain hyvääkin...vein illalla pienes nousujurris sen tarjouskahvin naapurin hönölle ja toivottelin hyvää joulua,äijä oli niin sooseissa,että pärräs kun sillä ei ollu antaa mulle mitään lahjaa takas...katotaan kun se aamust ensinnäkin tajuu,ettei mikään vitun joulu vielä ole ja toiseks,kun se keittää sitä vitun Brasilialaista umpisuolen puhkojaa..niin kauan kestää,kun se on naama kii mun oves vaahtoomassa,että mitä vitun paskaa mä sille oon vieny...oppihan sekin vitun turvonnu,persjalkanen känni-ääliö elämisen sietämätöntä keveyttä...joutuu nimittäin sekin sovitteleen pikkasen monta kertaa poskiansa posliinin reunuksille..kyllä se kahvi sellanen matokuuri on!

Se vitun Mengele ei eilen vissiin vittuillukkaan mulle eilen...se salva tuntuu auttavan.Olipa hyvä,etten siis laskenu ilmojen teille sitä ujellustuhnua....ainoo vittumainen puoli on vaan sen salvan levitys,jotenki ei vaan nauti sivellä omaa persettä.Vittu,mä sipasen sen lopun salvan siihen kerralla,eikös se ole sit siinä?

VITTU MÄ ARVASIN!!!!Nyt se saatanan turvonnu kullinkorvike takoo mun ovee..hähähähääää...tais ruveta Brasilian finest linkoomaan sen pötsis..kärsi vitun apina!

No niin tietenkin,vittu..ois pitäny tajuta,että omille nilkoille tämäkin paska sit lopulta valuu...nää vitun seinät on niin vitun ohuet...mä kuulen kun se ihmisjäte huutaa pöntöllä...välillä manaa moccamasteriaan ja välillä mua...hyi vittu sentään,mä melkein  mielessäni nään,kun toi 130kilonen,160 senttinen ihmisraunio hikoo ja irrottaa pikkupaskaa itte pääpaskasta siellä pöntöllä...vittu  mikä näky....rupes taas muuten vituttaan,olis saatana pitäny sittenkin heittää vaan se alekahvi roskiin!!

Mä käyn nyt jääkaapilla kattoon,josko ois ees yks tasottava jääny....