Huomenta armon aamuvirkut/hapessa olevat ja muut elossa olevat...

Nyt on voittaja olo!...Naapurin laardiperse sai eilen semmosta vierihoitoo,että oppii olemaan;)

Vittu se öyri sillo yöllä parvekkeel ja oli ihan Siperian aroilla..tottahelvetis käytin sen paskakasan tilaa hyväkseni ja huutelin hyvät uudet vuodet.Se katto mua maksavaurioisen kellertämillä silmillään ja ei oikein tienny mitä sanoa.

Se ei näköjään muistanu sitä,että mähän vedätin sitä jo viikolla toivottamalla sille hyvää joulua ja antamalla sille sen alekahvipaskan lahjaks mikä oli jo aiheuttanu mun rectumiin pysyvät vauriot...ja ihan varmaan senkin persereikä kutisi alekahvipaskan rypälepommituksen jäljiltä.Ei vissiin siis muistanu ku kiros mut alimpaan helvettiin ja paiskas sen vitun moccamasterinsa parvekkeelta...

No siinä se paskakasa katteli mua kun otin ekan raketin,aivan vitun ison,sytytin sen ja tähtäsin sen läskipoimuissa lymyävää napaa kohti...vittu se raketti tosiaan lähti ku ohjus,uppos suoraan sen vitun ihmiskuvatuksen ihraan...siinä se törötti pystyssä,kipinöi ja ujelsi..raketti nimittäin.

20-sekuntia samaa ulinaa ja sit lopuks iha vitun iso räjähdys..vittu se sika rupes mesoomaan.Mä haistoin semmosen palaneen laardin käryn,ihan ku ihmisen liha olis palanu,mut toi paska ei o lähelläkään ihmistä,ainoostaan tollanen ylijäämäpaskoista kasaan koottu hahmo,hyi vittu mut se onki ruma!

Istuin siinä ja tiputtelin pari Kukkoa ja kuuntelin ku räppäs asioitansa,ei siitä mitään selvää saanu,mut kovasti kasalla oli asiaa....

Siinä se paska seiso ja vatsa kärys...sit päätin,että päästetään paska kärsimyksistään..soitin poliisille ja sanoin,et joku vitun hullu ampuu raketteja.

Kytät tuli ja talkkari päästi ne sinne sen sekasikiän läävään,se oli siel iha vitun sienessä.

Kytät ei saanu sen jorinoista mitään selvää,mut mä sanoin niill,että se ampu raketteja ja selitti jotain uudesta vuodesta...vissiin se paska kuuli mun äänen,koska se rupes veteleen niit poliiseja kaksin käsin ja yritti päästä lyömään mua...jumalauta,kytät latas siihen pippurit ja lamauttimet.Siinä se vitun ihmisjäte sätki lattial..kävin kuiskaan sen korvaan,että haista sinä apina vittu!!

Sinne lähti kyttikselle ylipainonen finniperse..äsken katoin ulos ja se vitun sika laahusti kotia kohti,oli ihan uitetun märkä ja vapisi.Näytti varovasti kävelevän..oiskohan se mun antama alekahvi vielä tintannu viimesen iskun sen paskan täydelliseen päivään...

Katotaan mitä päivä tuo tullessaan....