Järkyttävä ripuli,suoli puskee varmaan naapurinkin lounaan mun persikan puolikkaiden keskeltä....vittu yöllä heräsin kun kouristeli ja hikoilutti...toki myös vitutti.Ensiksi epäilin sydänkohtausta,sitten maksan/haiman räjähdystä,sitten umpisuolta...mutta mikään edellämainituista ei ollut kyseessä,koska sormi holkissa tulppana kipitin huussiin,enkä tosiaan kerenny kun peittään  veden ja posliinin välisen ilmaluukun kun räjähti...ei siitä sen enempää,mutta sanotaanko nyt näin,että varmasti pullahti välillä myös suoli ulos,onnex myös takas sisään,aika noloa olis ollu mennä suoli pitkällä lääkärikeskukseen....taas.

Purkillinen hiilitabletteja suuhun ja päätin jäädä pöntölle istumaan,suoleni vittumaisuuden tuntien,se odottaisi,kunnes pääsisin takaisin sänkyyn ja sitten mosahtaisi hiilitabletti-sorbetti pitkin konehuonetta.Istuin siis kylmä hiki peittonani posliinin päällä...vitunmoinen möyrintä kävi vatsassa...ilmeisesti joku vitun ruokamyrkytys koska tunsin,että myös kuume lähti nousemaan.Otin mittarin käteen ja hetken mietin,josko suorittaisin kuumemittauksen ahtaasta anaalistani,ihan vain vittuillakseni sille takas,mut sitten sujautin sen kuitenkin kainaloon....39,7!!!

Ihan vitunmoinen horkka päällä,ihanniinkuin silloin 16-vuotiaana kun oli viikon ryypänny juhannuksena...mut aikuisiällä tollanen horkka tuntuu jo tappavalta....pulssi hakkas ihan vitusti ja mä olin ihan varma,että nyt loppu Kukon juominen.Tuntu,että kuume vaan nousee ja mä mietin jo,että pitääkö soittaa piipaa-auto pihalle..kännykkä vaan oli jääny makkariin,joten ei auttanu kun kärsiä....suoli tyhjeni 2-minuutin välein,miten vitussa voi tulla kilotolkulla paskaa tollasin väliajoin,ehän mä vittu syö edes viikossa noin paljoa ja tuskin Kukko sentään noin ravitsevaa on...vai onko?

Jossain vaiheessa lähti taju,kuinkahan vitun monta kertaa mä muuten olen pyörtyny posliinin päälle,sekä kylmän että märän sellaisen...

Sit mä muistin,että mä olin syöny siinä Kukon kyytipoikana sellasia vitun hornetteja,niitä vitun tulisia kanankoipia.Siinä taas näkee,kyllä Kukko sentään on kuningas ja tollasista perkeleen mulkkukanoista ei oo ku haittaa,sekä kotkottavista että nalkuttavista sellasista!!

Koko mun pää oli ihan litimärkä,iho haisi sille vitun tuliselle currylle....vaikka vedin pönttöö tasasin väliajoin niin tukkoonhan se tietty meni.Kiva istua siinä ja liejupaskan pinta hipoo hanuria....ei auttanu,se vitun kuumemittari käteen ja käsi tosta pallien edestä sinne soosin sekaan ja yritin runkata sitä viemäriä auki...putkisto ulisi,sekä pöntön että mun...sitten kuulu sellanen vitun iso imasuääni...mä tunsin kun se mittari imeyty mun sormien välistä putkistoon ja imuvoima oli niin voimakas,että vetäs mun suolestakin vielä kunnon tujauksen mukaansa....sinne katos paska viemärintyhjentäjähemmojen huoleks....

Mikäs siinä oli ollessa..yltäpäältä hiessä ja toinen käsi hauikseen asti suht messevä kärysessä lietteessä.....tuntu,että kuumekin oli laskemassa...mittaria en viitsinyt enää etsiä...vatsakin rupes tuntuun paremmalta....

Pari rullallista Emboa ja taas kehtas vetää housut ylös,käden upotin hetkeks toluämpäriin...kuplinta kävi ämpärissä mutta käryt jäi sinne....olo tuntu taas ehjältä,hieman runnotulta mutta suht ehjältä silti....

Kuinkahan vitun monta kertaa mun vatsa on muuten saattanu mut vaikeuksiin....luulis olevan tyytyväinen kun saa sentään päivittäin lihaa ja makkaraa sekä Kukkoa,millään vitun viherpiiperryspaskalla en suolistooni rupee rasittaan...