Eilen rupes alkuillasta vanne oleen suht piukassa tossa nupin ympärillä,ei tuntunu Kukkokaan auttavan siihen puristukseen...niinpä päätin lähtee kylille,jospa raitis pakokaasuilma ja sen perään Kukko lähikievarissa vapauttas vanteen vittuun...

Alkuhapet sai riittävästi tossa kun käveli 20 askelta ulko-ovelta sporan kyytiin,eli siinä sai heti mietintälohkot minuutin verran luonnon omaa douppinkia..ei auttanu jäytämiseen,kävi jo heti mieles,että käännyn takas lemmenluolaani samantien,ei näköjään ollu hapen puute koska ei auttanu vanteen kireyteen,toisaalta vitutustasoa nosti heti.

Sporan penkeil loju tapojensa mukaan kikkaratukkia niis vitun joukkuetelttahousuissaan,korvat niitattu täyteen jos jonkinlaista vitkutinta,vitun isoja sutenööri kaulaketjuja kaulas ja kauhee vitun älämölö..jotain mummoja seisoskelikin kun noi Somalian ylijäämät oli vallannu penkkirivit...kuppi meni heti nurin.Mä oon sentään syntyny tässä maassa ja tässä kaupungissa ja oon oman osani saanu maistaa katuelämästä,eikä me nuoruudes oltu tollasia mulkkuja,kyl sitä on tullu steissillä myllytettyä kerran jos toisenkin,mut ei me vittu käyttäydytty tollain vanhempia ihmisiä kohtaan!

Mä menin niitten vitun variksenpelottimien eteen ja sanoin,että on muuten tasan 5- sekunttia aikaa nostaa perse ylös siitä penkistä tai se perse lentää seuraaval pysäkil vittuun...verestävät silmät ja valkoset silmäboolssit muljahteli kun ne kelas,että toi äijä taitaa olla tosissaan.Kolme hilas heti perseensä ylös mut aina pitää olla se yks....vittu mikä apina.Sen turbohuulet ei vielä siinävaiheessa tienny,että mä lataan ne ihan just Mr.Vitutuksen botoxilla vielä turpeemmaks ja tarvittaessa toistan käsittelyn...ilmaseks...se apina vongersi jollain vitun somalia-suomi-apina slangilla,että ime munaa...en tiedä olisko vielä jatkanu,mut siinä vaiheessa mä tilttasin jo oikeella sellasen avarin sitä poskelle,että loppu se slangin sölkötys ja rupes tapahtuun liikettä silläkin paskalla kohti ovea...tuli pysäkki ja koko heimo luikki vittuun..vituttaa muuten toi nykynuorison muoti,kun housujen haaroväli laahaa maata,onko niillä niin vitun isot pallit vai mikä tossa on se idea?

Sporakuski näytti peukkua sieltä edestä ja mummot pääs istumaan...yks valkotukkanen koukkuselkä viitoili mua viereensä ja kuiskas mun korvaan,että jos hän ois nuorempi niin saisin kuulemma kyydit....vittu,tän maan hameväki on näköjään aina ollu täysin omassa luokassaan!

Ajelin siinä hetken viel ja sit jäin pois tutun Siwan edessä missä on töis mun serkkulikka...aattelin yllättää likan...nythän on ollu näitä Siwan ryöstöjä jonkinverran...kuningasidea....mä menin sisään kauppaan ja suoraan kassalle missä serkku oli,pidin käsiä kasvojen edes ja sanoin,että tämä on ryöstö...seuraava kuva on siitä kun oon raudoissa Siwan edessä,serkkulikka puhuu poliseille..siinä on vittu 4 poliisiautoa ja jos en väärin nähny niin ilmeisesti myös jotain vitun erikoisjoukkojen miehiä kommandoasuis...

Koko liikenne on pysäytetty ja ihmisiä on ihan vitusti kadut täynnä kattomassa ja joku vitun uutisryhmä kuvaa mua..ei vittu....

Viimein joku herra isoherra herra poliisipäällikkö tulee mun viereen ja avaa raudat ja sanoo,että vitun huono päähänpisto.....samal muuten huomasin,että ei enää kiristäny vanne päätä,eli jotain hyötyä on siis ollu tästäkin seikkailusta.Serkkulikka tuli viereen ja kerto mitä on tapahtunu...se oli tempassu mua samantien teleskooppipampulla otsaan ja painanu ryöstönappia ja tietty mun tuurilla siitä oli just menossa ohi autoletkallinen kahvi/donitsilta asemalle päin palaavia poliiseja...ne oli rynniny kauppaan ja raudottanu mut,nippusidettäny mut ja varmuudeks vielä syventäny mun tajuttomuutta parilla hyvin kohdistetulla pampun heilautuksella.

Serkkulikka hoiti asian puhumalla,vai pitäskö sanoo,että se hoiti sen muulla tavalla....eli se on joskus aikoinaan hoitanu sen poliisipampun pamputus-sektorin kohilleen...lupasivat päästää mut varotuksella...

Siinä nyt kun kuitenkin olin jo valmiiks kaupan edessä niin ostin samalla Kukkoa..serkkulikka sano,että nähään taas joskus,vaikka ens kesänä....vittuiliko..tuskin.

Hyppäsin sporaan....taas penkit täynnä synkkiä...:"tasan 5-sekunttia aikaa........"UGH