Pistin sit tavoistani poiketen illalla(yöllä kännissä)ittelleni herätyksen aamuks.Asetin hienoon mööpeliini ajastimella klo.06.50 Aarne Tenkasen herättämään  minut suloisella äänellään ja kappalellaan:Vituttaa taas.Kytkin myös sellasen vitun heräteostoksen,tälläsen lampun minkä pitäs hitaasti kirkastua ja luoda mulle mukava ja leppoisa herääminen uuteen,ihanaan päivään...lopputulos ihan päin vittua niinkuin arvata saattaa.

Vitunmoisessa soosissa kämmäsin koko setin,ihan alusta loppuun saakka täys katastrofi.Ensinnäkin yö oli ihan vitun levoton.Mä istuin unessa Finnairin koneessa ja olin ainoa matkustaja.Se oli sellanen vitun avokattonen kone.Menin sitten istumaan siihen vitun keskiriville,omalle paikalleni.Siitä meni sit ihan vitun hyvärunkonen lentoemo mun ohi ja mä tietty vihelsin sen perään.Se käänty ja se olikin Aira vitun Samulin.Sellaset ryppyaallokot vello sen roikkuvassa naamassa ja se rupes nauraan sillä vitun erektiontappo ulinallaan.Se tuli siihen mun eteen ja koko sen kroppa nyki,syytä en tiedä,mutta epäilin sen kokevan parhaillaan jonkinlaisen ruumiistairtautumisen tai sitten Pietari yrittää sitä taas kiskoa yläkerran riesaks.Mä kysyin,että voisinko nyt vittu vaihtaa ikkunapaikalle kun oon ainoo matkustaja.Tää yliajalla elävä kuminaama sano,että katsotaan sitten nousun jälkeen...ja katto mun munia kohti...siis mitä vittua!!!Sit mä kysyin,että voisinko käydä vessassa ennen lähtöä...se pian krematoriosta ruukussa lähtevä totes,että vessat aukee kun päästään 10-kilometrin korkeuteen. ja hän voi kyllä opastaa sen käytössä...ja katto taas mun munia kohti...siis mitä vittua!!!Kone nousi ja mun upee tukka heilu ilmavirran mukana kun me lennettiin ylös ja alas jossain vitun isossa parkkihallissa,vittu kun pelotti.Ensinnäkin mä yritin järkeillä,että mitä vittua me lennetään parkkihallissa ja miks se roiskeläppänen,elähtäny ex-malli vuodelta 1910 veti niinku Michael Jackson siinä käytävällä ja puhu latinaa sellanen vitun iso jointti suussa...siinä vaiheessa kun se jointti rupes puhumaan mä heräsin omaan huutooni...avasin viisi Kukkoa ja vetäsin ne nestehukkaan samalla kun lukitsin itteni käsiraudoilla sänkyyn,ettei ne vitun sinivalkosin siivin lentävät ilmojen mulkut enää ota mua kyytiin!

No sit heräsin klo.04.00.Toosa räjähti täysillä huutaan Kake Randelinin äänellä sitä vitun huone 105-biisiä.Kimposin niinku apina ylös sängystä,toisella kädellä etin sitä vitun toosaa ja toisella hakkasin sydäntäni pois rytmihäiriöstä,yritin niellä rutikuivaa kurkkuani ylöskipuavaa sydäntä takas konehuoneeseensa.Itkin ja huusin,pelotti ja vitutti.En löytäny sitä toosaa siinä pimeydessä,mutta onnex se vitun heräteostoslamppu latas ittensä kans sillon päälle,sellaset vitun spotit pamahti suoraan mun silmiin,näkö lähti samantien.Mä tunsin,että se vitun laaseri polttaa mun unirähmää kiinni mun iiriksiin,samalla myös haistoin,että näin on juuri käymässä.

Vihdoin löysin sen toosan ja nuijin sen hiljaseksi,samalla kaaduin myös sen solariumvalon päälle,mun sulava iho sammutti sit senkin.Sokeena,kuurona ja neljännen asteen palovammalla varustetulla perseellä vapisin siinä kylkiasennossa lattialla toinen käsi kiinni sängynpäädyssä.Ajantaju hävis,itkua tuli ja hetken jopa toivoin,että näkisin Finnairin koneen mikä tulis hakeen mua.

Ilmeisesti pyörryin jossain vaiheessa.Havahduin ääneen,joka syntyy kun naapurissa asuva Laardiperse tippuu pöntöltä.Avasin käsiraudan sängystä,ranteessani oleva lukko oli mennyt paskaksi,joten jätin raudat roikkumaan siihen ja yritin saada ajatukset kasaan,vakuutella itselleni joka aamuiseen tapaan,että kaikki on hyvin.Vartin vakuuttelun jälkeen totesin,että en pysty huijaamaan itseäni vieläkään ja totesin asioiden olevan päin vittua.

Join kolme Kukkoa,kävin kolme kertaa paskalla ja lähdin poliisien järjestämään huutokauppaan.Olin jo etukäteen tutustunut tarjontaan ja huomannut,että siellä on myynnissä generaattori jonka haluan.Tarkoitukseni on luoda keinotekoinen magneettikenttä sänkyni ympärille,josko se auttaisi pitämään liskot ja muut vitun hörhöilyunet poissa.Vähän niinkuin sellainen vitun iso magneettitutkimus putki.

Vetäsin pirssillä keskelle poliisilaitoksen pihaa.Rahvas väisty taksin edestä ja mä nousin sieltä ulos suoraan meklarin pöntön edessä.Ilmotin sille moottoriturvalle mitä haluan ja paljonko siitä maksan.Tää vitun nihilisti rupes sönkkäämään jotain tarjouskilpailusta ja sellaisesta.Vittu jos mä tulin ostaan sen generaattorin,niin tolla mulkulla ei oo siihen sananvaltaa.Nappasin sitä siitä nuijakädestä kiinni ja vetäsin puolinelssonilla sen sieltä korokkeelta vittuun,äijä tipahti kannikalleen asfalttiin ja inahti.Se vitun nuija osu just sen reppanan huoltoreitin kohdalle pystyasennossa ja upottautui tekemään yllätyskäynnin mestarinsa putkistossa.Ukko istu siinä hiljaa,tilanne oli niiku pysäytyskuvasta.Hetken päästä mun päälle rynni jotkut vitun kommandot ja runno mut maahan.joku huusi,että sivulliset pois,tää on vaarallinen ja ilmeisesti karannut jostain,koska on rikkinäiset käsiraudat ranteessa.

Siitä sitten makuuasennossa jalkojen tai käsien koskettamatta poliisilaitokselle.Selitin oman elämäni viimeiset kolme vuotta lopettaen tarinani viimeöisiin tapahtumiin.Iso osa poliiseista itki,kolehtihaavi kiersi ja se ojennettiin  mulle.Sakkoja en saanut mut sen vitun generaattorin sain ja vieläpä ilmaseksi.Kyydin maijan takaosassa kotiin,Siwan kautta muutama laatikko Kukkoa.

Kun nää konstaapelit oli saanu mun ostokset tuotua mun kotipesään ja poistuneet,niin mä paiskasin toosan ja lamppumulkun vittuun mun parvekkeelta.Nyt availen muutaman Kukon ja rupean virittämään omaa pikku turvaverkostoani...taistelu liskoja vastaan julistetaan alkaneeksi!!