Ne vitun apinat soitti Meilahdesta mulle aamulla ja kysy,että jos he kotiuttaa sen  130-kilosen ihmisjätteen,niin voinko mä toimia tavallaan sen "huoltajana"....mä sanoin,että pistäkää paska pirssiin,kyl mä sen illal peittelen....jotenkin vitun perverssillä tavalla se siitetty suolitukos oli vakuuttanu sinne hoitohenkilökunnalle,että mä oon todellakin sen lähin ihminen...mä varmistin vielä,ettei ne vitun palikat vaan luule siellä,että mä oon sen suonikohjupohkeen joku vitun panopuu ja kassien kannattelija....kyl ne apinat vakuutteli,että eivät semmosta ole kuvitelleetkaan...vittuilivakko vaan...jäi harkintaan...

Mittari ilmesty pihaan aamul klo.09.15.Takaikkunat oli ihan vitun sumussa,joten ei ollu vaikee arvata istuuko se perseenkin kautta hikoova vompatti edes vai takana.Sen kelmeessä ihossa on sellasia sormenpaksusia koloja ihan vitusti,mä oon päätyny siihen tulokseen,että ne on sen hikirauhasten polttamia reikiä,se kun hikoilee aivan vitusti..sillä on semmonen jatkuva virta ottasta alas..ja se sika tosiaan hikoo perseestäänki,aivan vitun henkeesalpaava kokemus,kun tunnet sieraimissa paskalle haisevan hien...vittu haiseekohan sen torttukin hielle..hyi vittu on se sika!!

Mä marssin alas ja tempasin pirssin oven auki ja huusin ihan vitun lujaa sen korvaan,että tervetuloa takas,täällä on jo vedonlyönti käynnissä siitä,että montako päivää menee kun oot taas alastomana rappukäytäväs koko rintakehä piuhotettuna ja sätkit siin vittu ku lahna...mä veikkasin kahta päivää,niin että älä vittu tuota sit pettymystä!!

Taksikuski katteli mua ihmeissään..mä sanoin sille,että mul selkä iha vitun kipee,kanna sä toi vitun jättihomo sisälle,se voi vaikka maksaa kyydin luonnos....taksikuski huus mulle,että painu vittuun,kanna itte vittu puolisos sisään.Vittu mä arvasin tän,siel saatanan sairaalas on sittenkin sanottu,että mä olisin muka ton vitun finniperseen joku saatanan gayloveri,vittu..täytyypä tehä vierailu sinne mestaan joku päivä...

Renkaat ulvo ku se nahkatakkinen mersupelle läks pihast...laardiperse hikos siinä mun vieres ja nojas keppiin...vittu mä otin sen kepin siltä ja huitasin ihan vitun kovaa sitä perseelle...kummasti lähti läski keinumaan...

Päästiin sen ovelle ja mä avasin sen..hyi vittu..siellä ei oltu siivottu..eli siellä oli edelleen ne sen kaikki kuset ja paskat lattial mikkä se laski alleen kun pumppu teki flatlinen....laardiperse ei puhunu edelleenkään mitään...mä jysäytin viel kunnon mujut sillä kepillä sen perseeseen missä läskit keinu vieläkin vaikka oli jo oltu pari minuuttia täysin paikoillaan...se rojahti sinne omiin nesteisiinsä vattalleen,paiskasin sen kepin sisään ja vedin oven kii.Raotin postiluukkua ja huusin,että rupee ny saatana sit heti siivoon siellä vitun runkkukopissas,vitun apina.

Tulin omaan lukaaliin ja otin pari Kukkoa,vittu tollasen urheilusuorituksen jälkeen maistu ihan  vitun hyvälle.

Tunti sit soittivat mulle sairaalasta ja kysy onkos laardiperseellä kaikki hyvin kun ei vastaa puhelimeen.Mä sanoin,että ei se kuule puhelinta kun se varmaan siivoo siellä tuotoksiaan.Hoitaja sano,että ei se sais missään nimessä rehkiä..mä kysyin,että kun se mies hengittää niin sekin on sille rehkimistä ja että voin käydä kyl ihan vitun hyvin sille sanomas,että lopeta hengitys,ainakin sisäänpäinhengitys.Hoitaja sano,että annetaan olla....

Ei o vittu kuulunu mitään ääntä sen kämpästä,vittu sentään...jos se saatanan tankki on nyt jo sit ottanu ja kuukahtanu!Vittu!...siinä menis sit mun vedonlyöntirahat,mä veikkasin kahta päivää...vittu...mitä mun pitäs tehä....mä meen sinne vasta ylihuomenna kattoon ja jos se sit jo mätänee,ni käyn ilmottaan muille,että se kuol just mun käsiin,joten olen siis vedonlyönnin voittaja...jos se paska viel siel hengitää...nii sit täytyy keksiä sille jotain pulssia nostattavaa toimintaa..vaan mitä.....harkitaan....Kukon seurassa varmasti keksin pari tapaa...UGH!