Huomenta!

Tossa joku kysyi,että vituttaako mua jos ajan autol ja nään ihmisen jo kaukaa kun se käyttää heijastinta...

No ei vois paremmin päivä alkaa,voi vittu sentään!

No mieti nyt ite..missä käytetään heijastimia?MAASEUDULLA!!!!

Pelkkä ajatuskin,että mä asusin jossain toukohousulandias nostaa vitutuksen taas pintaan.Siel jyväJoukot saa vittu pitää niit säästöpankin killuttimia ihan miten haluaa,ettei vaan naapurin isäntä jyrää niitä kun palailevat paikallisesta juottolasta kossurussianin turvottamil olemuksillaan!

Tais tulla samalla selväks vituttaako mua maaseutu!!!

Jos juon toisen kupin tota vitun alennuskahvia ja rupeen valmistautuun aamun koeponnistukseen...vittu varmaan pakko lähtee lekuriin,perse tules!Vittu mä haastan sen alekahvifirman oikeuteen,ei tuu mitään tästä touhusta!Joka vitun kupin jälkeen mentävä rykäseen paskat,eikä ny puhuta mistään pienest,nautinnollisesta aamupaskahetkestä,vaan oikeen kunnon varpusparvesta ja ihan niinku mun persekin viel vittuilis mulle,koska miten on mahdollista,että kauheen raekuuropaskan jälkeen viimesenä änkee ulos sellanen pikimusta,jäätävän kova ja paksu pökäle...vittu elämä vilistää silmis kun sen synnytät lopuks!!

Taas huvita yhtään mikään..paskalle ja sikiöasentoon takas itkeen pahin vitutus pois!