Jes,mun naapuri on hengis...se vitun ryhävalas on tos parvekkeel ja imee sitä iänikuista norttia,senkin keuhkot on varmaan yönmustat..vittu se sekos,kun mä kävin huutamas sille,että hyvin sä imet...näkee,että ei oo mies ensimmäistä kertaa imuhommissa ja muistutin sitä samalla siitä Thai-hierojasta kuka sillä kävi ja sehän paljastukin sitten miespuoliseks...tosin tolle vitun tunkiolle vasta hetken liian myöhään...happy end.

Vittu,kuvitelkaa nyt mielessänne toi kuvotus:160cm,130kg,muodottomaks turvonnu megapää,ihan vitun iso Al Bundy klyyvari,kantapäät alkaa suoraan perseestä,pakarat on ku joulukinkut ja ne on ihan vitun täynnä finnejä,koko kroppa on sellanen rusottava ihoinen..vittu,jokaikinen verisuoni näkyy sen kelmeen ihon alta,hampaat keltaset ja harvat,hiukset kasvaa tukkoina sieltä täältä,rintakarvojen ja perskarvojen välillä ei ole mitään eroa...hyi vittu toi laardiperse kuvottaa  mua,haistakoon paska!!!

Sit mä kysyin siltä,että lähekkö mun kans saunoon...se oli ihan tajunnan rajamailla ja taas ainoo asia mitä sen suusta tuli oli,että haista sinä vittu.

Mä vastasin sille,että painu sinä saatanan persvako takas siihen vitun bunkkeriis ja leiki sillä pumpattavalla Kenilläs kun ainoo sun seksuaalinen kokemukses tänävuonna on ottaa rectumiis miespuolista Thai-hierojaa,vitun paska!

Taas naamas vaihteli kaikki Tikkurilan värikartan värit ja se vitun juottoporsas rupes iniseen ja lähti raahaan laardejaan koloonsa..viel kerkesin perään huutaa,että haista sinä suoliseppo vittu!!

Lisää Kukkoa...kyllä se sieltä vielä lyllertää nortille..ilta on vasta aluillaan....