Voi jumalauta sentään,mä taidan räpätä porttikieltoja tänne mun sivuille...vittu mulla itellä "ei toivottu"-status jo useassa tanssiravintolassa...syyksi epäilen sitä,että mä oon ihan vitun näyttävä näky parketilla.Kaikkiin asentoihin taipuva,kaikki tanssilajit hallitseva ja musertavan lavakarisman omaavana parkettien Fred vitun Astairena voin sanoa,että kyllä muakin vituttas katella tällästä loppuun asti viritettyä instrumenttia jos ite ei osaa edes peruskuvioita!Kerran joku vitun  Riihimäkeläinen,lavatansseja kiertävä piilohomo yritti selittää,että mä en oo toivottu vieras tanssipaikoille,koska oon muka niin vitun Kukko-kännis...just joo...uskokoon ken tahtoo,loppupeleissä kaikki tietää,että mä varastan aina koko shown kun biisi alkaa ja mun vartalo lähtee mukautumaan kulloinkin soivan biisin mukaiseen tunnetilaan...kattelkoot sitä mun sulavaa liukua vaan,vitun apinat!

Mut tohon ekaan lauseeseen..siis mitä vittua joku Erkki kommentoi mulle yhtään mitään,hä?

Ensinnäkin,jos vanhemmat on ollu niin vittumaisia sitä kohtaan,että kasto sen Erkiks,niin se osoittaa vanhempien joko a)omaavan ihan vitun hyvän,mutta kieroutuneen huumorintajun,tai b)olleen ihan vitun pettyneitä,että synty poika,tai c)molemmat edellämainut lisättynä sillä faktalla,että eivät ole uskaltaneet kertoo Erkille,että oikeesti ovat serkuksia keskenään!Vitun apina!

Vittu sentään,pitääkö tollasten Erkkienkin saada ittelleen tietokoneita....vittu,Erkki...ei jumalauta mikä nimi..ei sennimisiä kastettu kun 1960 ja 1970-luvuilla ja tosiaankin sillonkin vaan jossain vitun Inarissa..ja ekkös sä vitun lapintiira asu  Inaris...ja kuten aikaisemminkin sanoin,Inaris ei asu kuin poron-nussijoita ja juoppoja..ja musta sä vaikutat melko raittiilta Erkki-nimiseltä eläinrakkaalta jänkä-Joonatanilta!

Jumalauta sentään,eikait toi vitun Erkki nyt vaan oo saanu väärää kuvaa musta kun mä sanon ottavani Kukkoa päivittäin...voi vitun vittu Erkki,se on pikkasen eriasia kun ottaa poroa päivittäin...vitun apina!Nyt se sit yrittää saada mua varmaan käymään siellä Inarissa ja vaihtaan kokemuksia Kukosta ja porosta...jumalauta,asu sä nyt Erkki siellä lujasti vaan oman suvun keskellä,kyllä ne serkukset sua kasvattaa ihan niinku sielläpäin on tapanakin..löydät sitten jostain suvustas vielä kivan serkkutytön ja taas saa Inari uutta sukupolvee ja säästyypähän se pororaukkakin ees yhen yön!

Vittu,mä olen nyt täysin romuna,pakko ottaa Kukkoo oikein kunniolla..ja EI,ei illain eikä sellasta kukkoa mitä sulla Erkki heti tuli mieleen......vitun apina..

Vittu,että mä vihaankin Erkki nimeä...ja koko pohjois-suomea..UGH!!!