Vittu amatöörit kärsii pikkujoulunjälkeisistä negatiivisista fiboista!!Mä olen kuin uudestisyntynyt Yoko Ono,ai vittu mut sehän vissiin elää viel ja eikös se ole naispuolinen John Lennon?Vai kumman se Jack Ruby niittas....ei vittu mut eikös johonki noist nimist liittyny John F. Kennedy,eikös joku niitannu sen ja eiks sit se vitun Ruby taas niitannu sen ja minkä vitun takia mun päällä oli aamulla samanlainen hame kun oli Marilyn Monroella siinä leffas missä sen hame nous korviin....olkkarin lattialla oli tuuletin osottamassa kattooa kohti...."flashback"....mä poseerasin sen vitun tuulettimen päällä....karaokevehkeet edelleen päällä ja tottavitussa siellä videolla oli Sabrina vetämäs sitä "boys,boys,boys"-biisiä ja sen bassovahvarit peitti puolet ruudusta..."flashback"...mulla oli jossain vaiheessa Panos Emporion narutangat jalas ja mä jorasin tota biisiä..ja tommosia narutangoja se ei vissiin oo suunnitellu miehille...alkaa vähän pelottaa...mistä vittu noi hameet ja homospeedot on ilmestyny mun tiluksille....

Otin Kukon.....otin toisen....pikkasen pulssi tasottuu...taas jotain vitun sekavia pätkiä palailee mieleen...meen konehuoneeseen,siellä on mankka päällä ja sellanen  vitun kutumusiikki soi,hyi vittu jotain limasta Michael Boltonia...ei vittu mä oon ollu tuubassa jos tollasta paskaa oon kuunnellu...onnex sängystä ei löydy ketään,sieltä on sentään uran varrella löytyny jos jonkinlaista tamppoonintäytettä.....

Puhelinvastaajasaa vilkku valo...voi vittu...ei muutakuin nauha pyöriin....."moro äijä,mikä buugi..hähähäää,vittu sä osaat kokata kunnon bileet pystyyn,ihan vitun hyviä tyyppejä olit kutsunu,missä sä oot tutustunu niihin Japanilaisiinkin?Joko ne Hot-Lipsin tuote-esittelijät on lähteny vai jäikö kokeileen sun kans tuotteita..hähääää,no ei mitään..palataan astialle,moro!"

No niin,nyt selkis tämäkin mysteeri...mulla ei oo vittu mitään käsitystä kuka oli jättäny ton viestin,mut selvispähän sen hameen ja tangojen alkuperä ja muulla ei olekkaan väliä..vittu ihan loistavat pikkujoulut!!!

Miettikää ny,en oo oksentanu mihinkää,en oo vetäny pomoo turpaan enkä oo pannu työkaveria...jotakin oon nutassu koska pallit on ontot..ja mikä parasta,se kottarainen ei oo enää ees täällä!!!

Pikakatsaus jääkaappiin...Kukkoa on illan rientoihin!!

Vittu,ainoo pieni vitutuksenpoikanen on vaan se,että miks mulla on ollu se hame päällä ja kävikö täällä jouluPUKKI....ei vittu sentään...kyl mä muistasin jos mua ois käytetty niiden tuote-esittelijöiden tuote-esittelijänä...vittu,mä oon vaan nukkunu huonosti tossa lattialla ja siks vähän alaselkä ja pakarat hellinä....eiks nii.....no ihan vitun sama,mulla oli taas vuoden parhaat pikkujoulut,ketään en muista,ketään en oo vissiin ees tuntenu ja ketään en tuu enää ikinä näkemään..en tiedä mistä ne ees on ilmestyny mun naismagneetti boxiin...vissiin mä vaan oon sellanen vitun orhi,et sana on kiiriny maineen edellä....

Eli,vetästään tosta Kukkoa kitusiin...tänään ois nimittäin sit taloyhtiön pikkujoulut....arvakkaas kuka on illalla altaassa..ainoo kysymys onkin,kuinka tinnerissä ja kuinka tanassa kiekura kenties tuottaa mulle toisen huomautuksen....toisaalta,jos se halllituksen puheenjohtaja on siel sherrypäissään,niin melkeinpä voin luvata,että yön aikana se repii hampaillaan sekä sen ekan huomautuksen,että mun Sloggyt ja vapauttaa kiekuran kammiostaan niin tarkistetaan sit sen muijan hammaskiven kestävyys,UGH!