Huomenta arvon homo sapiens-sielunveljet!

Eilinen reissu jääkaapille korjaus-sarja tilannetta tarkistamaan poiki melko suunmukaisen yllätyksen...kaappi oli suht piukassa B-vitamiini tölkkejä...

Ja olisihan se ollut vittuilua itseään kohtaan jättää nuo naamanturvottajat aukasematta,eikö?

Pieni pikakelaus eiliseen....naapurin persjalkanen,kompostoituva ihmisjäte kävi vielä toisen kerrankin huutamas mun oven takana...lupas syöttää ne alekahvi-purut mulle.Ei se tosin kauaa siel kerenny mekastaa,kun mä kuulin sellasen limatuskapierun äänen ja aika tyttömäisen inahduksen heti perään...tiesin,että nyt laardiperseellä tuli puliukkopaskat housuun...katoin ovisilmästä kun se käveli kuin ballerina varpaillaan takas pimeeseen yksiöönsä ja sen perään jäi sellanen moottoritien keskiviivan paksunen höyryävä ja kupliva viiva...äijä inisi ja mun mielestä se hieman itkikin..kärsiköön,vitun paska!

Myöhemmin illalla mä katoin kun se paiskas moccamasterinsa ikkunasta vittuun ja valutti ne alekahvipurut perään...ei tainnu mun joululahja kelvata....

Loppujen lopuksi kaikki siis on jopa aika hyvin..pääsin siitä kahvipaskasta eroon...mun rectumi on taas kunnos sen salvan ansiosta ja sain tolle naapurille aiheutettua liki sydärin...mutta jottei totuus unohdu...niin vituttaa ettei mulla ole mitään kahvia..vituttaa,että mä jouduin salvaan omaa persettä ja ennenkaikkea vituttaa,että toi naapurin teollisuusjäte ei saanu sitä sydäriä!!

Mutta,mutta....mä kävin kaupassa!!..kaappi täynnä Kukkoa...vittu..mitähän mä keksin tolle seinänaapurille..ilahtuskohan se jos mä ampusin uudenvuoden raketit tänään?.......nyt paskalle ja kukkojen kimppuun...