Teen nyt jotakin ainutlaatuista ja osallistun haasteeseen vapaaehtoisesti.Yleensähän saamani haasteet tulevat virallisella leimalla leimattuina,täysin yllättäen ja pyytämättä.Koska haasteen minulle siirsi bloggaaja,kuka ei voisi enempää edustaa erilaista blogia mitä itse oksennan,niin koen velvollisuudekseni antaa Luojan luoman miestemppelini paljastaa itsestään hieman...ei siis sitä puistopaljastelua,vaan ihan oikean Mr.V:n henkilökohtaisella tasolla tapahtuvaa paljastelua.
Vastavuoroisesti suosittelen vierailemaan tämän tyylitajuisen immeisen blogissa:
www.businessdress.blogspot.com

Koska olen julkisen paljastelun ehdoton,vankkumaton kannattaja,suostun siis nyt suorittamaan kyseisen flashin.Täällä sosiaalisen median hämärissä vesissä meitä paljastelijoita on paljon.Jokainen paljastaa itsestään asioita,mitä ei varmasti kertoisi edes parhaalle kaverilleen,selvinpäin.

Tässä lista Mr.V:stä:

1.Olen saanut elämäni ensimmäisen orgasmin laiturilla.Karvankasvuiän juuri saavutettua alakerran höpsisvatkaimeni koskemattoman maaston,kesäinen laituri,kutkuttava tuulenvire ja naapurimökin naisväki alastonuinnilla.Siinä tuuli hoiti esileikin ja paljas naispinta välitti lopullisen käskyn iiriksieni kautta kutveitteni tislaamoon,mistä lähtikin täydellinen toimitus minulle ennestääntuntematonta ainetta.Nyt jo aineen toki tunnen.

2.Olen ornitologiaan taipuvainen kulinaristi.Syön mielelläni kaikkea,mitä kiikarieni läpi näen.Kaikki epäinhimilliset ateriat ovat minulle inhimillisiä.Syön kaiken,kastikkeineen ja lisukkeineen.Pikkutipusista aina läskiseen emakkoon.Kaikki maistuvat,myös ruokina...

3.Olen humalahakuisen juomatottumuksen välillinen/välitön seuraus.Maalaismaisemissa sukulaisten pontikkapöntöillä nuoruuden ensihumalat kuiviin ikeniin suodattamatta lusikoinut kuivakurkku.Iän myötä juoma vaihtunut olueen,Kukko-sellaiseen.Humalahakuinen juominen vaihtunut krapulahakuiseen juomiseen.Siirtymä sujunut kivuitta.

4.Matkustan ympäri maailmaa,sekä sukulaisten,että itseni tahdosta(huolimatta).Asunut myös ulkomailla,sekä tutustunut lähes kaikkiin mahdollisii ihmisrotuihin,henkisellä tasolla,sekä varsinkin fyysisellä tasolla.Suosin jälkimmäistä.

5.Syvällä sisimmässäni olen aivoilleni exhibitionismin salliva mietiskelijä.Representationalismiin kallistuvainen,new-age pohdiskelija.Sallin siis aivoni loogisen päättelyn spotin vapautua totaalisen estottomaan tilaan.Tuon tilan saavutettua voi ihminen saada käsittämättömän skeptisenkin kriteerin ongelman ratkaistua seuraavan kaltaisella argumentilla:Olen olemassa ajattelevana oliona.

6.Suhtaudun elämään,kuin se olisi yksi pikataival aikajatkumon yhtenä olennaisena osana.Otan kaikki havainnot,tuoksut,kokemukset,näyt itselleni.Näillä tajunnavirtauksilla jokainen pystyy luomaan itselleen sen ympäristön,missä elää.Ympäristön,mitä hengittää ja ympäristön,missä on hyvä olla.Hyviä ammennuspaikkoja löytyy esim.lähiöiden kuppiloista.

7.Olen todennäköisesti rakastettavin,lutuisin ja herttaisin Luojan luoma.Tosin olen taipuvainen narsismiin ja egoismiin.Ota tai jätä;))

Ps.Nyt täytyy toki muistaa,että kyseessä on aprillipäivä....;)))