Arvakkaas miltä tuntuu havahtua ovikellon äänen,eihän siinä sinänsä mitään ihmeellistä,mutta jos oot edellisen päivän/illan ja yön käskyttäny Kukkoa kohtuu napakalla otteella jonka johdosta kieli on kuin vittu hitsattu kitalakeen kiinni...eikä siinäkään vielä mitään,koska toi on mulle ihan normiaamu taistella se vitun vitkutin irti sieltä kitalaesta uittamalla Kukkoa nieluun tarvittava määrä,jotta kieli irtoo ja saa kröhästyä keuhkoista sen vitunmoisen norttiklöntin vittuun ja todeta selvinneensä taas yhestä liskojen yöstä,mutta se,että kello on aamulla 05.30,kun se vitun epävireessä oleva kello kilisee.

Etenin ovelle aluksi ryömimällä,siitä pikkuhiljaa polvillaan ja metri ennen ovea jaloillani,totesin,että nyt saa vieras hoitaa puhumisen,koska noi mun äskenmainitut vitun aamutoimet on vielä tekemättä,lisäks totesin,että kuka tahansa siellä onkin,niin vittu se vitun apina tulee huomenaamusta heräämään klo.05.30.!

Avasin oven ja siellä oli sellanen vanhempi rouvashenkilö,ainakin näytti aika kottaraiselta mun unirähmässä kiiluvien silmien lomasta,ja sil oli joku vitun lappu kädes.

Mä yritin saada ääntä suusta..ei vittu mitään..otin siitä eteisen vara-jääkaapista Kukon ja vetäsin ykkösellä ja samantien rykäsin semmoset saatananmoiset klundeerokset sen kottaraisen korvaa hipoen rappukäytävän ikkunasta ulos.

Mä kysyin,että mikäkähän vittu on niin tärkeetä,että sä törötät siinä ton lapun kans tähän aikaan yöstä?Se kottarainen ei saanu sanaa suustaan,sil oli posket ihan punaset ja se katteli sellasella ihastuksen ja kauhunsekasella tunteella mua tonne navan alle...no vittu,en ollukkaan huomannu,että patsastelin siinä munasillani ja vieläpä ihan helvetin näyttävällä puoliheijarilla..kieltämättä siinä omakin silmä lepää,kun toi naisenhalkasija rupee oleen uhmakkaalla päällä....nappasin sen lapun sen muijan kädestä ja vetäsin oven kiinni..huusin vielä postilaatikosta,että tuu käymään illal,niin mä voin esitellä sut tolle ylimittaselle kiekuralle!

Vittu,se akka oli taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja ja siinä lapussa oli mulle huomautus,oon kuulemma aiheuttanu pahennusta käymällä uimassa taloyhtön uima-altaassa munasillaan...voi vittu,tasan kerran tapahtu sillain ja sillonkaan en uinu,vaan kelluin selälläni masto kattoo kohti..ja vitut se mun syy ole,jos mun saunavuorolla allashuoneen ovi avataan ja sinne änkee joku vitun Marttakerho joka oli kuulemma ilmottanut mulle jo kaksi kuukautta sitten,että mun saunavuoro on tuntia aikasemmin sinä päivänä..ja loppupeleissä kyllä nekin Martat tuntu olevan kiinnostunu mun sliipatun valtamerialuksen mastosta..vitun permanentatut tantat!

No,tuskin tää episodi tossa ovella äsken ainakaan lisäs mun pisteitä...tai mistäs vittu sen tietää..tiedä vaikka kello illalla sois ja se rouva puheenjohtaja haluis vähän jutella...

No,koska aamu oli jo päin vittua ja sitämyöten tiesin,että vitutus vaan pahenis päivän mittaan,niin ajattelin lähteä uimahalliin aamu-uinnille...vittu pyyhe ja lasit reppuun ja mittarilla hallille.

Niin,ne vitun uikkarit sit tietty jäi himaan..mut onnex sieltä hallilta saa vuokrattua sellasia ihan vitun noloja ja jonkun vitun ruottalaisen homon kullille mitotettuja pallinsurkastimia...voi vittu,niissä lukee vehkeen päällä "uimahalli" ja perseen päällä "riisu saunassa"...ihan vitun kulahtaneet ja lisäks ne imeytyy tuolta perseestä kokoajan vakoon kun kiekura raivaa ittelleen elintilaa etuosasta...tajunnan räjäyttävä vitutus jo ennen altaaseen menoa...no lasit päälle ja altaaseen....mä lähin uimaan ihan vitusti,lasit heti täynnä vettä ja hörppäsinkin muutaman desin siitä altaasta...maistu kuselta..mun edesssä ui sellanen saatanan vanha mummo joka näköjään kärsii virtsan karkailusta..hyi vittu..ryin keuhkot tyhjiks ja jatkoin silmät kiini menoa,jossain vaiheessa mä ihmettelin,että eikö se vitun pääty tuu ikinä vastaan..mä oon ihan vitun puhki ja suonta vetää molemmista jaloista.Vetäsin huuruset lasit silmiltä ja katoin..vittu mä oli edenny n.15 metriä ja aikaa oli menny 10-minuuttia..heitin lasit vittuun ja raahauduin uima-altaan reunalle....jalat oli ihan vitun tulessa..suonta veti pohkeesta,reidestä ja näkäjään nilkoissakin voi tapahtua kyseistä toimintaa...oli pakko huutaa,tuli pieni vitutusitkukin...siihen tuli uimavalvojat ja tietty kaikki vitun apinat kekkä siellä oli aamu-uinnilla,mun uikkarit oli nyt sitten kunnolla vaossa ja muniinki sattu ihan vitusti...ne vittu luuli,että mä kuolen siihen...mä revin itteni kynsiä apuna käyttäen miesten pukkariin...avasin kolme Kukkoo sihen penkille ja kietasin huiviin...rupes taas tunteen omat jalat...sillain hyvällä tavalla...revin ne vitun häpäsy-speedot irti mun perseestä ja puin vaatteet päälle..tilasin mittarin pihaan ja tulin kaupan kautta kotiin,Kukkoa kaks laatikkoa ja vitunmoinen vitutus päällä...aika loistavat lähtökohdat tähänkin päivään...vituttaa niinpaljon,että ei jaksa puhuu kenenkään kanssa,ei ees ittensä...ainakaan vielä...mä otan tosta muutaman heltan ja katon asiat uudelleen....ainakin rupeen valmistautuun iltaan,josko se punaposki tulis ottaan syväpunaa poskiinsa myöhemmin....vituttaa jos ei tule,toisaalta vituttaa vaikka tuliskin....mut kaks asiaa on ihan vitun varmaa,ikinä en enää sinne vitun mummojen nesteisiin uimaan mene ja aivan vitun varmasti uin tästäkin edespäin taloyhtiön altaassa kiekura kattoo kohti ja vieläpä täysin purjein,UGH!