Huomenta apinat!

Vittu mä olen voittaja...mä vetäsin sellaset juubat eilen ihan vaan voittamisen riemusta..ja mikä sen riemun aiheutti,no..mun pitkä-aikainen vihamies sai slaagin eilen!

Mä siinä illal käväsin maittavan HK:n Blöö aterian jälkeen pesemäs pallit ja vaihoin puhtaat kalsarit päälle ja rupesin viettään laatuaikaa Kukon kans odotellen tosiaan jos se naapurin ikisinkku,vitun läski apina,sais jossain vaihees roudattua ees osittain sitä Jumalan julman pilan luomistulosta parvekkeelle.

Pistin siinä sitten Saksalaista sinkuille suunnattua viihdettä koneeseen pyörimään ja uppouduin täysin leffan pyörteisiin,siin oli ihan vitun hyvä juoni ja laadukkaat näyttelijät..huomaa,että kyllä näyttelijän työ vaatii koulutusta,eikös se Teatterikorkeakoulu kestä jotain 5-6 vuotta?Nää oli varmaan käyny paikallisen Turkan alaisuudessa sen koulun,täs ainakin kaikemaailman eritteet lenteli!

No siinä kesken leffan alko naapurista kuulua sellasta kiimasen sonnin mylvintää,hyi vittu, mä ajattelin heti,että se vitun liimaletti siellä on korva kiinni seinässä ja piiputtaa käsiveivillä menemään!

Pistin toosan hiljemmalle ja huusin seinää kohti,että lakkaa nyt vitun leikkikenttien luona päivystävä pedofiilimulkku se pinnis nylpyttäminen!

Siel vaan vaikerrus koveni,mua rupes vituttaan oikeen tosissaan!

Vittu mä marssin sen paskan ovelle ja hakkasin täysil ovea ja sanoin,että jos se vitun ittensä koskettelu ei nyt lopu,niin vittu mä tulen tän oven läpi ja revin sen saatanan hilavitkuttimen irti sun torsostas!

Siel tuli täysin hiljasta n.5 sekunnin ajaks,ja sit vittu sellanen huuto niinku sonnilta tulee kun se laukee,voi vitun vittu mä ajattelin,siel on saatana se läski omien eritteidensä peitossa ja ulvoo!

Mut sit jostain syystä se huuto loppu kuin seinään,alko kuulua sellasta korinaa,mä ajattelin että mitä vittua nyt tapahtuu..purkautuuko se vitun laardiperse uudestaan vai nytkö sen vatsanpeitteet antaa periks ja se mäsähtää koko kasa!

Otin pari pikaKukkoa siin oven takana ja sit kurkkasin postiluukusta,ensinnäkin sieltä tulvahti sellanen mätänevän lihan haju ja toiseks siinä lattialla oli sellanen alaston muodoton ihmishahmo!Hyi vittu mikä näky!Se möykky makas oman kusen ja paskan keskel...vittu mä tiesin että toi vitun peräkammarin poika on sekasin,mutta että noin vitun kuutamolla...ei saatana!

Mä yritin huudella sille kaikenlaista,mut ei mitään liikettä...sit mä ajattelin,että se on saanu jonkun  vitun kohtauksen.

Päätin soittaa ambulanssin....talkkari tuli aukaseen taas kerran oven ja päästi pojat sisään,vittu,se oli oikeesti saanu sydärin...kaverit pisti sen läskin ihan täyteen piuhoja ja letkuja ja sit ne jysäytteli sen pumppua käyntiin...vittu tota läskiä kans koetellaan...ei oo montaa päivää kun sama talkkari päästi poliisit sen tykö ja sitä lamautettiin ja pippurisumutettiin sillon..kärsiköön paska!

Siin se kasa makas ja koneen näytöllä meni suora viiva..tais laardiperseen silmis vilistä mennyt elämä...siin ei kyl varmaan paljon kateltavaa ollu,äijä asu 40-vuotiaaks asti vanhempiensa yläkerras ja ainoo naispuolinen tuttu oli Samantha Foxin juliste seinässä..sekin ihan mällin syövyttämä..oli vittu sen onni,että se pääsi mun naapuriks,kuka siitä muuten huolen pitäis,vittu nykki ois kuollu jos mä en ois soittanu....

Mä olin jo suht juubassa siinä ja kysäsin saanko mäkin jysäyttää sitä..jostain syystä noi ambulanssiheebot katto mua pitkään...varmaan siks ku mä olin siin Kukko kädes ja nahkaset narukalsarit jalas...ne on muuten vitun mukavat jalas...ei hiosta yhtään ja nahka nahkaa vasten tuntuu mukavalta!

Yhtäkkiä se finniperse palas tajuihinsa...mä iskin heti naaman liki sen rusoposkista lättyä ja huusin täysil,tervetuloo takasin vitun apina!

Se pamahti takas flatline tilaan..noi vitun mieshoitsut huus mulle,että mene nyt helvettiin siitä ja alotti taas elvyttään sitä...

Mä ajattelin,että jos ei apu kelpaa niin en sitä myöskään tyrkytä....

Painuin kämppään ja jatkoin dokaamista,nyt oli ainakin aihetta juhlaan.....ok....myönnetään..kyl mä olin tyytyväinen,että se vitun infarktiläski tais selvitä....tulispahan pian takas luolaansa....pääsis kusettaan sitä heti,vittu mä sanoisin että siellä rappukäytävässä oli koko kerrostalon väki ja että se ulosteissa pyöriny paska oli siinä kaiken kansan nähtävillä....vittuu,saa nähä joutuuko soittaan taas heti uudestaan ambulanssia....kärsiköön paska!

Tossa kun äsken heräilin,niin ihan vitun messevä olo...vittu perjantai,laardi teholla,jääkaappi täynnä Kukkoa..mitä muuta sitä tarvii,hä?

Nyt nautinnollinen hetki aamupaskalla,puhdistetaan temppeli sisältäpäin, ja kohti uutta päivää......vittu,että mä olen oikeutetussa asemassa.Mä oon joskus jopa kateellinen ittelleni... UGH!