Mä oon viritelly itteeni koko vitun päivän niitä taloyhtiön pikkujouluja varten...parransänki ajeltu,pallit pesty ja pistin jopa juhlan kunniaks Sorbus pullon viileneen..vittu se tosin kauaa kerenny kaapis oleen,korkkasin sen ja ottanu jo pitkää siivua..on muuten vitun hienostunu maku..etten sanois tanniininen..hieman viipyvä..menisinkö jopa niin pitkälle,että rohkenen väittää tuoksua seireenien vastustamattomaan luoksekutsuun....ja sit tietty vitusti Kukkoa siihen kylkeen.

Mä ostin sellaset vitun Bruno-uikkarit,ne sellaset limenvihreet perseeseen narun upottavat, ja jätin ne mun alkkareiks,siihen päälle sellaset aina niin vitun tyylikkääät ruskeet samettihousut,yläkertaa verhoo keltanen kauluspaita ja sen päällä musta nahkaliivi...siihen vielä vittu sipasin sen mun Dressmannin pikkutakin minkä ostin sen kunniaks,kun Suomi voitti lätkäs maailmanmestaruuden...ja sit se viimenen silaus...Menneniä leukaan...voi vittu mä tulen oleen liekeissä!Koska kaikkihan tietää,että nykymuoti on ihan vitun karseeta..siks tää mun setti toimii todellakin,se toimi 15-vuotta sitten ja se toimii edelleen!

Vittu se tulee oleen ikimuistonen hetki,kun mä tulen sieltä saunasta pyyhe päällä ja kävelen ihan vitun kiusottelevasti siitä kaikkien edestä,seisahdun altaan reunaan ja annan pyyhkeen valahtaa mun temppelini päältä..paljastaa mun ihan vitun kutsuvat,miespuoliset Jennifer Lopez-pakaruudet mikkä ihan vitun varmasti on esillä siitä Bruno-setistä...jumalauta sitä huokailujen määrää..sit sipasen yhen Kukon auki..imesen sen ykkösellä vittuun ja soljautan pantterikehoni ihan vitunmoisella kaarella siihen altaaseen...meen niin vitun luotisuorassa ja nilkat oikeeoppisesti yhdessä,että vedestä ei kuulu mitään ääntä ja kevyt vire vaan rikkoo sen neitseelisen pinnan....sit nousen kun miespuolinen Bo Derek sieltä ja kietasin koko komeuteni takas pyyhkeen suojiin ja painun saunaan..vittu siinä talon muijat saa sellasta sähköiskua pitkin kroppaa,että ei niitä parane päästää uimaan...vituttaa vaan kun tiedän,että talossa asuu myös muutama punaviivan tyyppi mikkä on ajautunu jossain vaihees elämää siniviivamiehiks ja ne saatanan apinat saa kiksit kans,voi vittu!

Mut mun huomion kyl saa se taloyhtiön puheenjohtaja,vittu jos se vaan jättää sen vitun juopon,läskin äijänsä kotiin,niin mä luulen,että se kehrää aamusta tyytyväisenä...siis se muija,ei se vitun hikiperse,koska onhan se nyt ihan vitun selvää,että se keneen mä luon hyväksyvän katseen..tietää olevansa "the chosen one"...yö Mr.Vitutuksen seurassa tarkoittaa samaa,kuin nähdä Roomaja kuolla......ja eikös se nyt vittu o ihan päivänselvää,että miks vitussa törsätä Rooman matkaan rahaa,kun samanlaisen kulttuurielämyksen tarjoon minä,hä?

Mä imasen tosta viel helmen pullon pohjalta,Kukko perään ja viel hiukan kiusottelevasti Menneniä korvan taakse ja rupeen lähteen alakertaan..siel se vitun rahvas jo varmaan odottaa mun laskeutumista....oletko valmis,Mr.Vitutus tulee...ja kahdesti,jos hyvin käy,UGH!