Kukko kiekuu;))))mun kroppa on kyllä äärimmilleen viritetty instrumentti,maksan täytyy olla jostain todellisesta priima-erästä..se ei osoita minkäänlaisia hyytymisen merkkejä.

Mua vituttaa sellaset pikkusieväperjantaikännääjät,kun ne lauantai aamuna valittaa,että on niin kamala olo kun kuulkaas ryystin kaksin käsin sitä siideriä...en tiedä sit oliko se kolmas liikaa...voi vittu mitä touhua sanon minä,haistaakaa promilleja pelkäävät amatöörit paska!

Ei vittu,tän aamun pelastus oli kun toi naapurin ryhävalas lyllersi tonne parvekkeelle...vittu sillä oli vaipat jalas..vähänkö tipuin!!Siitä ei kuulunu illal eikä yöllä mitään....tais katella tonttu-ukkoja peloissaan...no tottavitussa rupesin sitä ärsyttään,kärsiköön paska!

Mä vittuilin sille kaikesta mahollisesta 10-minuuttia mut sen olemus ei hievahtanukkaan...se oli vittu ku muumio siinä vaipoissaan ja kuitenkin on melkein pakkasen puolella ilma,tosin sillä finniperseellä on ihan varmaan pakkasnestettä kitusissa...otin pari Kukkoa parvekkeelle ja istahdin oikein odotteleen,että mitä tapahtuu...siinä se paskakasa höyrys pakkasessa......45-minuuttia meni ja sit se päästi pienen inahduksen ja sil rupes kusi valuun pohjetta pitkin...vitun paska,sil on se saatanan vaippa ihan täys...mä jo hetken mietin,että pitäsköhän tilata sille piipaa-auto joka veis miehen hetkeks telakalle...ääh...ja paskat,antaa paskan kärsiä...päivä on vasta aluillaan..tästä näyttää tulevan hyvä päivä!