Joulutunnelma oli yön aikana ottanut kroppani sekä henkisesti että myös ilmeisesti fyysisesti haltuunsa...tuota fyysisyyskohtaa en halua sen enempää perustella,mutta sanotaanko nyt näin,että kattelin yöllä ihan vitun todentuntuisen unen...3D-versiona....varsinaista joulun ilosanomaa siinä ei kyllä käsitelty....

Aamulla tunnin itkemisen jälkeen vasta tajusin,että kyseessä oli ollut uni,eli en ollutkaan joulupukin ihmemaassa pikku-apurina....kesti vaan vitun kauan tajuta,että eihän tontut tuollaista työtä tee mitä minä unessa jouduin tekemään....vittu,mä syytän tästä painajaisesta niitä muutamaa Karhun kittaajaa,jokka kehuu sitä juomaa..no anteeks nyt vaan kaikki Kukko-fanit...maistoin YHDEN tölkin sitä metsän vahvinta ja mikä olikaan lopputulos....ihan vitun jäätävää rekikyytiä pohjosessa...ikinä sitä paskaa enää nieluuni valuta,ne vähäsetkin itseäni kohtaan kokemat rakkauden ja hyväksymisen rippeet yritän rimpuillen pitää hengissä,Karhunpaska yritti katkaista tuon ainoan napanuorani lähes tervepäiseen elämääni...tästedes vain KUKKOA!

Joulutunnelmani oli siis kuitenkin jo tungettu mankelin läpi mikä puristi kaiken ilon irti ja jätti jäljelle vitutuksen...miten yllättävää,muako vituttaa???

Ajattelin kuitenkin rajusta vitutuksesta huolimatta hieman hyvitellä loppuvuoden tekojani...niinpä kävin hakemassa kaupasta vihreitä kuulia jotka ajattelin viedä lähimpään MC.Mummojen tukikohtaan...lähin vaivaistalo oli onnex lähellä,kalman hajua kun seuras,niin nopeasti löysi oikealle ovelle...rohkeesti sisään siihen kuoleman laaksoon..kusen,paskan ja hammasmädän lemu täytti koko aulan...ei menny ku vittu 10-sekunttia kun nää vitun maahiset oli kuin piraijat mun kimpussa...vittu olo oli kuin olis ollu Romaniassa,jonkun pikkukaupungin torilla markkinoilla...sellanen vitun vilinä kävi mun taskuissa kun nää mummonperkeleet pölli kaikki mitä mulla oli vähänkin irrotettavissa...kiva tunne kun narukalsarit vedetään väkivaltasesti rybbistä runnoen farkkuja aukasematta...vasta kolmas käsipari tajus,että se kiekura on mussa kiinni ja pysyy....sit siihen tuli hoitaja ja nää mummot hävis siitä yhtä nopeesti ku ryyppykaverit kun sun rahat on juotu....semmonen vitun kylmä puhuri vaan kävi kun valkoset kaavut heilu käytävillä ja huoneitten ovet pamahteli kiinni....sinne menivät takas luoliinsa odotteleen seuraavaa uhria....sit tää vitun hoitsu vielä sano,että ompa kiva kun näin joulun aikaan muistetaan myös vanhuksia,ovat kuulemma kovasti odottaneet vierailuja...no en vittu ihmettele...varmaan joku noista pervoista suonikohjuperkeleistä sovittelee just mun tangoja ryppynsä peitoks....äkkiä vittuun sieltä.....pakko tunnustaa,että noi  mummot saa mulle aikaan kylmät väreet...se ykskin sokee mummo kyttäs mua ihan vitun syvälle silmiin....pelottavia pikkuperkeleitä,no veinpähän niille vähän makeisia jouluks ja yks onnekas valkohapsi sai sit mun epähygieeniset paskan polttamat kalsarinikin....

Siitä suuntasin Meilahteen viemää kans vihreitä kuulia...siellä vastaanotossa oli vastassa se vitun sama gestapon mies,mikä olis mun viime vierailulla halunnu ampua mut täyteen sähkölamauttimen piuhoja...jätin siihen sit tiskille namuset ja sanoin vartija-apinalle,että pistää suun makeeks sit kun siltä tuntuu...katteli mua ja mietti vittuilinko....itseasiassa en muuten vittuillut!Sit siinä oli se siivooja,mikä sai hermoromahduksen kun joutu siivoon mun ulostusnäytteenoton jälkeen ylijääneet kuonani vessan kaakeleista...oli suht rauhallisen olonen...kattelin tarkemmin ja huomasin,että sehän olikin vittu pakkopaidassa siinä...ilmeisesti ei siis vielä sopivaa lääkitystä oltu löydetty....

Sitten oli vielä vuorossa naapurini Laardiperseen joulutervehdys...vittu mä vihaan sitä apinaa koko surkastuneesta ja epätasasesti lyövästä sydämestäni....kävin ostaan kaupasta kinkun...ihan sellasen perinteisen 10-kilon porsaan perseen....koputin varovasti Laardin oveen...semmonen mörähdys sieltä kuulu...perinteinen raahautumisääni...vittu sen läskit on muuten varmaan suht heikossa hapessa kun niitä raahataan tikkusta parkettilattiaa pitkin....sit aukes ovi...multa lensi samantien laatat,semmonen vuoden pesemättä olleen sillin käry porautu mun nenään,savu nousi mun sieraimista..se vitun käry oikeesti poltti mun nenäkarvat!

Oksennus meni suoraan Laardin naamalle,se vitun mulkosilmämulkku lipo sitä suuhunsa minkä kerkis ja jostain sen käteen oli ilmestyny lusikkakin...hyi vittu,mä nakkasin sen kinkun sille ja toivottelin hyvät joulut ja vetäsin oven kiinni...en ollu kerenny kun kolme askelta meneen niin sen postiluukusta lenteli luita jä läskin paloja...se vitun viemäri tuhos tossa ajassa koko vitun kinkun!

Tämän jälkeen ei ollutkaan lahjojen toimituslistalla kuin yksi nimi,vakitorttuni....soitin siis emännälle ja pian ovikello soikin....näin saatiin tämäkin pukki piparin ja tortun jälkeen virallisesti joulumielelle...Kukkoa vielä reilusti niin johan mieliala lähti kohenemaan...HYVÄÄ JOULUA IHAN KAIKILLE!

T:Mr.Vitutus