Eikö nyt oo se aika vuodesta,kun pitäis olla ihan vitun rauhaisa ja seesteinen olo...miks vitussa mulla on sit ihan sellanen olo,että ennemmin vaikka miinakentälle sokkona tai testata se vitun ylikehuttu vesikidutus!!

Joulukuusi 60euroo...mitä vittua!!!

Semmonen vitun karahka oli jäljellä ja sitä myi sellanen ittensä glögiin hukuttava huurupartahemmo,en tiedä kumpi haisi pahemmin kossulle,se vitun risu vai se risuparta.Punanenä kehu ummet ja lammet sitä viimestä kuusenkuvatusta ja sano aamulla myyneensä niitä 100euroo kipale...vittu mä kysyin,että ottiko muori sillä hinnalla kaupan päälle poskeenkin...ja jos mä maksan 60euroo,niin saa luvan ottaa silläkin hinnalla!Tää vitun kuusimulkku olikin pelimiehiä...sano,että saan karahkan ilmaseks jos otan sen muijan kaupan päälle....sovittiin,että maksan 60egee,muori jää sille ja mulle tuleva suihinotto jonkun toisen vastuulle...

Sit se tunki sen kuusenperkeleen sellaseen megaemättimeen jossa tää vappuviuhka sai ylleen sellasen vitun kireen reikäpeiton...nappasin paketin hartioille ja lähin lampsiin kotia kohti.Himassa otin moran esiin ja viiltelin sen kortsun siitä vittuun...oon aika pätevä puukkomies,nuorempana olin Norjassa kalatehtaan toimistossa paneksimassa omistajan muijaa...se perkeleen turskapomo vaan yllätti mut just kun olin upottamas ankkuria sen muijan syvyyden laaksoon...uhkas apina fileoida mut niinku kalan...sovittiin,että mun henkikulta säästyy jos teen kuukauden ilmaseks töitä sille.....ei apina tienny,että jokailta silti sovittelin sen muijalle Suomalaista syöttiä....

No tää kortsu ku läsähti sen puun ympäriltä vittuun niin 30 sekunttia huone oli vihreenä,kaikki vitun neulaset oli lattialla...sellanen 160senttinen harvaoksanen karahka nökötti siinä keskellä huonetta...60euroo tosta paskasta!!

Paiskasin karahkan parvekkeelta vittun ja joululamput perään....vermeet päälle ja takas sinne vitun myyntipaikalle.Äijä perkele huomas,että nyt taitaa tulla joulu vietettyä sairaalassa syömässä pillillä jouluruokaa....pysähdyin ihan ton vitun glögihörhön naaman eteen ja sanoin nätisti,että 100 euroo kiitos....se kysäs,että mikä sata euroo...eikös kuusi maksanu 60euroo.....mä sanoin sille,että sä annat mulle sen vitun sata euroo nyt ja muoris tulee ottaan multa valkosen koristuksen piparin reunaan!

Lato satkun mun kouraan ja kysy perkele,että enkö satasella jo ottas sen muorin lopullisesti mukaani......sit se otti lompakostaan sen kuvan...hyi vittu mikä vompatti..ihan jonkun vitun Bulgarialaisen kuulantyöntäjän näkönen....ja vieläpä miestyöntäjän näkönen varustettuna ihan kipeellä karvankasvulla....iskin sille trokarille 40euroo takas kouraan ja esitin osanottoni ja toivottelin mieleenpainuvia seksikokemuksia.....

Menin himaan ja hain bensakanisterin ja sytkän ja kävin tuikkaamassa sen vitun karahkan tuleen siellä parvekkeen alta...jo vittu tuli talon miliisiperheet valittaan siitäkin,mä sanoin niille apinoille,että omaa perhettä ei ole,mutta voin tulla juovuspäissäni aattona ajamaan niitten perheet kirveellä uhaten hankeen....jatkuis perinne sit siltäkin osin....

Huomenna siis aatto...katotaas mitä pukki tuo,oon ollu ihan vitun kiltti ja kohtelias....mitä nyt niitten mummonperkeleitten kans on sitä reviirisotaa tullu käytyä.....mut ootettaan ja katotaan...Kukkoa tässä odotellessa!