Aamupäivän olen viettänyt sängyssä,keittiön pöydän äärellä sekä suihkussa.Kaikissa edellämainituissa suoritin tiukkaa seksuaalista aktiviteettiä..ja ei,en ollut yksin...vitun apinat!

Kauhukseni huomasin aamulla,että edellisestä naiselle suomastani orgasmiryppäästä oli jo kulunut lähes kuukausi.Toiset käyttävät henkseleitä pitääkseen housuja ylhäällä,minulla taas henkselit on kannatellut viimepäivät raskaita säkkejäni,jotka siinä kiekuran molemmin puolin olivat niin täynnä,että jokainen askel mikä niitä liikautti kohti reittä,aiheutti jo mikro-orgasmin.

Soitin aamukohmelossa tutulle emännälle,jonka kanssa silloin tällöin harrastamme vehkeidemme toisille tutustuttamista.Ei ole emäntä kertaakaan kieltäytyny,ja miks vitussa oliskaan jos kerran kaupungin parasta kiekuraa on tarjolla.

Mittarilla matkaan ja pari Kukkoa takapenkillä ja matka sujui joutuisasti.Soitin ovikelloa ja oven tuli aukaseen mun tulppaanin kurittajan aikuisiän kynnyksellä räpiköivä poika,se kysy,että mitä asiaa,myynkö jotain?Sanoin sille vitun nilkille,että en myy mitään mutta toimitan kyllä tavaraa ja tänään mun postiluukkuna on sun mutsis,vitun apina!

Samas pojan äiti tulikin siihen,nappas mua kädestä kiinni ja käski poikanssa mennä huoneeseen.Mä kysyin,että joko toi sen "neiti" on tullu kaapista ulos?Vastaukseksi sain,että moni tuon ikäinen poika meikkaa hieman...mä sanoin,että jos vittu kaverilla on kajalit ja luomivärit,poskipunat ja huulipunat,nii eikö se ny vittu oo sillo jo lipunu sen rajan toiselle puolen.Kaverilta ei oo todistetusti kuulunu pierun ääntä kolmeen vuoteen,elikkäs sillon pitäs tajuta,että alahuulista on äänihuulet hoonattu vittuun jollakin muulla,kun digitaalisella lämpömittarilla!

Tää emäntä vaan selitti,että poika on vaan taiteilijaluonne ja herkkä ihminen...vitut,nää sen taiteilijafrendit on tasan tarkkaan duunannu sitä!

No ihan vitun sama vaikka koko orkesteri imuuttas sillä,mä siirryn sukupolvessa askeleen ylöspäin ja pistän punotuksen pojan mutsin kasvoille.Vetäsin housut nilkkoihin ja sit odotettiin molemmat 3-sekunttia,sen verran siinä menee,kun mun kiekura avautuu rullastaan auki,se on ku vittu vappupilli.Sit se saavutti täyden mittansa ja mutterin nokka kopsahti tohon reiden alaosaan,siitä vittu kuin luotijuna vaakasuoraks,siin olis saatana voinu vaikka ringettejoukkue leukaa vedellä!

Henkselit pois palleja kannattelemasta...vastuu niistä siirty emännälle joku vaivoin jakso saatella mut sängylle samalla kun se kannatteli säkkejä käsissään....sano vaan,että taitaa joulu tulla hänelle etuajassa...lisäsin siihen vielä,että voin luvata myös ihan vitun valkosen joulun!

Asetuin sängylle ja sanoin emännälle...tee mitä haluat,mutta älä satuta ittees..ja vittu kyllä se sit tekikin..se oli semmosta vitun kulkusten kilinää...parin tunnin session jälkeen oli pukinmuorikin valmis lopetteleen.Nätti puna poskilla ja kuorrutettuna ku joku vitun piparitalo.

Rullasin kiekuran takas tukikohtaan ja housut jalkaan,henkselit pistin taskuun...oli noi kokonahkaset kuulat enää semmonen ryppynen mötti.

Emäntä jäi keräilemään itteensä sinne sänkyyn,se ei vittu todellakaan pääse ylös ennen huomista.

Alakerran ulko-ovella tuli sen taiteilijapoika vastaan ja kysy,missä hänen äitinsä on..mä sanoin,että siellä se kehrää tyytyväisenä torttu useemman kerran täytettynä.Kloppi rupes huutaan,että mitä mä oon sen mutsille tehny..mä vaan sanoin,että olet sä ainakin yhen asian periny mutsiltas...sekin tykkää kun sitä luukuttaa ihan vitusti kakkoseen,vitun apina....UGH!