Mitä apinat?Ette ikinä arvaa kuka äsken yritti kytätä mun oven raosta sisään...vitun tv-luvan tarkastaja!!

Vittu sentään,hyväs Kukkonousupöffeis toivon,että ovikelloa ois soittanu naapurin laardiperse,mut ei,vittu sellanen saatanan yliteini-ikäsen näkönen amisviiksi.Toivotteli aluks hyvää iltaa..mä aattelin tirpasta heti tollasesta vittuilusta,mut sit ajattelin,että mikähän vitun tilhi tämä nyt sitten on.

Eka kävi mielessä,että tää on joku vitun "pelastusta rumpuni soi"ilosanomaa levittävä,Vantaan-joessa perkeleet päältänsä pesemässä käyvä aivopesty apina,mut sit sen silmät meni semmoselle vitun viirulle,kirjaimellisesti..ja kysy sellasella Sorbuksen polttamal äänelllä,että sattuskohan mulla oleen tv-lupaa?

Mä kysyin,että mitä vittua sulle kuuluu mun luvat,vitun apina?Sit se kerto millä asialla liikkuu ja sano,että mun huoneistoon ei ole merkattu tv-lupaa.Mä sanoin sille,että jos kerran ei o merkattu,niin mitä vittua sitä käyt kyseleen jos tiedät että sitä ei ole,vetäsin oven kiinni ja huusin postiluukusta,että painu apina vittuun kiusaamasta kunnollisia veronmaksajia!

Vituttaa tollanen toisten asioiden utelu!!!

Mut nyt jatketaan seinän läpi kuuntelua,josko se vitun loinen ois hengis,sen kyl kuulee kun se lyllertää niillä turpeillä,läskisil pölkyillään...ja jos ääni kuuluu,niin sillon se vinkukeuhko menee parvekkeelle ja siellä odotan myös minä...ja sillon se saa taas täyslaidallisen..kärsiköön apina!

Nyt armon alamaiset,seuraa HK-blöön nautiskelu...keskeltä halkaistu,juustoa sisään ja pekonihunnutettuna uuniin,niitä kun 4-6 istuttaa ruokatorveen,muutama Kukko kylkeen,niin ei tarvi kauaa odottaa kun posliinin päälle asettuu nää mun kiinteet ,ykkösluokan pakarat.

Kyl se on muuten paskapuhetta,että makkara ja kalja ois epäterveellistä,vittu mua vituttaa kaikenmaailman tillinpurijat,ei saatana,syödä nyt jotain purjoo aina ja siihen päälle jotain saatanan Ranskasta tuotua lähdevettä...ei vittu sentään,ootteko huomannu,että tollasta viherpaskaa pelkästään syövät o jatkuvasti kipeenä,ihan vitun kalpeita ja huonovointisia?Me Kukon kumoajat taas ei pienistä vitun flunssista kärsitä ja kalpeus ja huonovointisuuskin johtuu ainoostaan siitä,kun vituttaa niin saatanasti,just esim.tollaset viherperseet,että on pakko "joskus" ottaa vähän ikenienkostuttajaa enemmänkin että vitutus laskis...

Miettikää sitä,vitun apinat!