Ei löytyny eilen sukujuurista minkäänlaisia viittauksia,että olisi skalppeeraajaverta mun suonissa,tosin ei löytyny mitään puoltamaan myöskään albiinoverta...rupes sekin asia siinä illan mittaan vituttaan niin rankasti,että vetäsin kunnon Kukko pöhnät!

Siin nousujurrin ja sammumisen rajamaillahan ne parhaat ideat tulee..niin nytkin!

Eikös se vitun ruottalaisvosu menny sen yhen "hetero"-ukon kans naimisiin,ne kekkä täälläkin kävi just heiluttelemas mummoille ja muksuille?

No vittu,mä päätin antaa mun temppelini tuotoksia vähän niinkuin häälahjaks sinne ruottiin...

Eli kaikkihan tietää,että siel vitun ruottis on maailman turvallisinta olla nainen,syystä että siellähän on koko vitun miesväestö vasemman kaistan käyttäjiä,joten siinä maassa ei nainen raiskatuks joudu.Ja toisex, siellähän rupee oleen vaaleeihonen hurri vähemmistönä,pelkkiä vitun Sambian synkkiä maa täynnä.

Joten,mä lähetin ruottin hoville lahjaks mun vikkeliä viipottajia,jospa se flikka tajuis käyttää mun temppelin aarteet hyväkseen.Eli spöräytin annoksen kirjekuoreen ja kirjeen sisälle..siihen kirjotin näin:

Heissan Danielin vosu!

Jaag heetter Mr.Vitutus och häär is mine sparkling boys..juu kän use it all.If juu waant to give mej lahja,juu kän giv mii joku arvonimi,niinku vaikka Don tai Söör tai sit du kän antaa mej joku titteli,vaikka joku vitun tukholman pormestari tai jotain ja linna mulle kans ja ihan vitun iso!

Allways ur komppis,Mr.Vitutus,tulevan Kingin iskä!

Osotteeks mä pistin:Stokis,se vanhempi syster(danielin vosu)Ruotti

Vein kirjeen samantien postiin ja käväsin ottamas tos paikallises pari salmarii,vittu ihan vaan senkunniaks,että vittu musta on tulos siniverinen hetkellä millä hyvänsä.Voin sanoo,että tuli respectii baarissa,kun sanoin niille vitun hönöille,että muutan ruottiin lähiaikoina ja vieläpä linnaan...mut mitä vittua se tarkotti,kun yks vitun harvahammas huus,että miks sinne asti,mikset mee kakolaan...vittuiliko...se jäi harkintaan...

Sit sieltä vitun rahvaan baarista äkkiä kotiin,pakko ruveta jättään toi köyhälistöelämä niille,kekkä sinne vittu kuuluu...mä oon matkalla huipulle.....

Himas Kukkoa kaksin käsin ja tein sellasen vitun tiarankin mikä päässä istuin sit loppuillan..harjottelin sitä heilutusta mitä se vitun englantilainen vanha valkohiuksinen muija aina käyttää,se joku vitun kuninkaan sisko tai käly tai mikä vittu nyt sit onkaan...sitä missä sen ranne tekee semmosta edestakasta liikettä...mä osaan sen ihan vitun hyvin...ja tuleva ruottin kuningaskin on nyt sit saanut alkunsa tolla täydellisellä ranneliikkeellä,vittu mä oon kone!

Heräsin aamusta oven edestä ja odottelin,eetä tuleekohan sieltä ruottista jo kiitoskirjettä,olihan niillä ollu koko yö aikaa..ensinnäkin pistää se laatuaine sinne muijan hautomoon ja sit kirjottaa ylitsevuotavaa kiitosta pursuava kiitoskirje mulle...vittu,ei kuulunju mitään...hain Kukkoa ja istuin siihen oveen eteen...ei mitään....voi vitun vittu...siinä taas kiitos siitä,että haluu auttaa naapurimaata,VITTU!!...rupea päivän aikana sit toi asia vituttaan niin paljon,että päätin asettua kansanedustajaehdokkaaks ihan mihin tahansa vitun puolueeseen..soitin kaikki puoluetoimistot läpi ja latelin faktat pöytään siitä,miten ruotti on nyt vittuillut mulle viimesen kerran!Vittu sanoin,että jos mut valitaan,niin ensimmäisenä katkastaan kaikki vitun diplomaattisuhteet siihen pohjolan afrikkaan ja toisena päätöksenä annetaan koko vitun Maarianhamina niitten harmiks!......kaikista puoluetoimistoista luvattiin ottaa yhteyttä muhun takasinpäin...ei ole vielä kuulunut...mä istun täs vitun postiluukun edes enää huomisaamuun ja jos ei sitä vitun kiitoskirjettä tule...niin,vittu,mä lähetän samanlaisen kirjeen sit Venäjälle,sille Puuttinin vosulle,samanlaiset kirjotukset ja onnentoivotukset,eikös nekin vitun Iigorit vois sit antaa mulle vaikka jonkun tsaarin tittelin...vittu...UGH!