Aivan helvetinmoinen kuivuus ikenissä...hampaissa noin sentin kerros makkarasta tirskunutta rasvaa jämähtäny siihen hammaskiilteen suojaks,kielen irrotus kitalaesta jätti muutaman tuhat makunystyrää ikuisiksi ajoiksi sinne kiinni,muutama nuppineulankokonen vittumaisen kipeä finni lärvis,eikä varmaan tarvii kertoa miten paska lentää...korostan sanaa lentää!

Nämä siis aamulla..nyt toki jo Kukko kumonnut kaikki kyseiset vaivat,perus paskahätä ja vitutus ainoina vaivoina.

Puoliltaöin väänsin toalettissani uudenvuoden tinan,mun tapauksessa se on sitä,että ukko on ihan vitun tinassa,vääntää valtavan lörtsyn saunakippoon ja kippaa tuotoksen jääkylmään veteen.Yön aikana paska jähmettyy ja aamulla on vuoden ennuste tarkasti luettavissa.

Aamulla sitten siis tarkistin tuloksen....paskakikkare oli muodostanut itsestään ihmishahmon jolla oli selkeästi smokki päällä(sattuneesta syystä musta sellainen...),se hahmo seiso asennossa ja näytti onnelliselta.Tästä voin päätellä,että joko kuolen tai sitten avioudun tänävuonna,iloisesta ilmeestä johtuen kallistun ensimmäiseen vaihtoehtoon koska tunnen oman rectumini vittumaisen luonteen...

Raketteja en ole saanut ampua,johtuen siitä eräästä kerrasta,kun läsäyttelin parvekkeeltani raketit naapurini Laardiperseen upottavaan ihraan....toisille annetaan lähestymiskieltoja,mulle annetaan raketin ampumiskieltoja...mutta ihan näin meidän kesken...kyllä mä pari dynamiitillä rikastetttua raketinpaskaa tyhjästä Kukko-hylsystä taivaalle sinkosin....lähti vaan pikkasen liian kovalla voimalla...Laardiperseen parvekelasitus ropisi suht ilosesti maahan...

Mutta tiedättekö mikä tulee olemaan suurin asia vuonna 2011?

No se,että uffomiehet tulee vihdonkin myös tänne....ameriikan yhdysvalloissa on oikein professoristason mulkut sanonu,että maata lähestyy 3 valtavaa avaruusalusta,suurin niistä on mitaltaan 240kilometriä ja tällä hetkellä ne ovat Pluto-planeetan takana ja että tavallinen apina pystyy ne näkemään jahka nää vihreet örkit peltipurkeissaan ovat Mars-planeetan kohdalla....kuinka vitun hitaat vempeleet niillä oikein on...vittu just meidän tuuria,jos vihdostaviimein ne limakasat uskaltautuu näytille tänne,niin eikös vittu sieltä sit tule jotain fossiilimulkkuja....olis lähettäneet kuuminta hottia,jotain aluksia mikkä olis vittu tän vuosituhannen kehityksen tasolla!!

Siellä varmaan jo Usan pressat sovittelee perseitään hävittäjiin,että pääsee tuhoon noita alieneita.....eihän ne vihreet vesselit Suomeen uskalla tulla,täältä on ryssätki aikanaan potkittu vittuun,niin ihan turha luulo,että tollaset pellet olis tervetulleita Suomeen...vittu menköön amerikkaan...sinne kelpaa kaikki,toteuttakoon siellä sen vitun amerikkalaisen unelmansa!!

Ainoo vaan,että koko toi hysteriahässäkkä ei tule toteutumaan,koska mun anaalini ilmoille pullauttama rakeinen pikkuperkele muovautti itsensä siis ihmisen hahmoon....toisaalta...olisko ne mulkut sit ihmisen näkösiä....mut miks mun paska sit hymyili?

Pakko pohtia asiaa....onko rectumini noin kiero....vittuileeko se mulla ihan urakalla...rupee vituttaan aika rajusti....noloa ois mennä lääkäriin ja sanoa,että hermot ihan lopussa kun mun rectumi vittuilee mulle ja muokkaa mun paskaa vastoin mun tahtoa...

Sit mä luin iltiksestä poliitikkojen lupauksia....se vitun Benny Mozcocwichyzyzcckoowish on kyl ihan vitun sekasi.Kaikki muut lupaili jotain suht järkeviä,mut tää vitun kaasukammiokuoleman Puolassa välttäny sivarimulkku lupaa auttaa kokoomuksen suurimmaks puolueeks....eikö ny vittu ole miehellä elämää!!!Olis vaikka luvannu ajaa ne vitun kiimapiiskat vittuun siitä perunanenän ja paskaa suoltavan suunsa välistä!!!

Mikko vitunmaalaispoika Alalatotalo vois kans luvata sulattaa ne vitun mauttomat,Kutri-Helunan siniset rillinsä!

Yks mun suosikeista oli Kimmo olenkohtakalju Sasi:Kehun yhden kansanedustaja päivässä,koska he ansaitsevat kiitosta!!!!!VOI VITTU!!!!Kiitosta...vittu mistä???selänpesusta eduskunnan saunassa vai???

Ainoon hyvän lupauksen teki Iltalehden Iltatyttö,Kristina...käykää lukemassa....ja vieläpä vitun hyvällä peräponttoonilla varustettu missukka kyseessä.

Mun lupaus on:Vaikka se mun suolistosolmujeni läpi itsensä saunakippoon keplotellut rectumimulkkuni ulostamana saapunut punnerruspaskani hiukka huonoja ennemerkkejä pyrkiikin luomaan,niin naimisiin en silti mene ja en todellakaan aio kuolla ja niitä vitun rottia planet hourulasta mä menen henkilökohtasesti ensimmäisenä tirpaseen ohimoon....siis jos Suomeen tulevat,jos menevät muuhun maahan,niin ihan vitun sama mitä siellä tapahtuu!

Paitti riippuu tietysti jos Ansku mua kosii...ja kuinka rikas faija sillä on,mun häät tulee kestään sellaset parttiarallaa 5-kuukautta...Malediiveillä.....eli jos hilloo löytyy,niin mähän jöpötän samantien siellä alttarin nokassa;D

Hyvää vuoden ensimmäistä päivää ja älkää tehkö mitään,mitä minäkään en jättäisi tekemättä!!

Mr.Vitutus...over and out!