Pelottaa.....vittu,mä oon tutkinu jo muutaman tunnin sukujuuriani,koska viime yönä tapahtu jotain jäätävää..kattokaas kun mä niin otin itteeni siitä mun aamupaskanautinnon pois riistämisestä,että todellakin lipitin sitä Kukkoa aivan vitusti...mä hämärästi vielä muistan,että olin pöntöllä istumassa,Kukko toises kädes ja toises joku vitun suitsuke...mun edessä palo kynttilä ja sit siinä oli avattuna Tarzan-lehti....ei,älkää kysykö että minkä vitun takia...koska tottapuhuen ei oo itelläkään mitään käsitystä.Vissiin jossain vaiheessa vaan tullu tilanne,että oon todennu kyseisen järjestelyn tarpeelliseksi.

Sit seuraavaks mä olinkin jossain vitun ihme mestas....vittu,joku portti aukes ja sieltä käveli sellanen kaljupäinen albiino munasillaan mua kohti,vitun isot pallit hakkas sen reisiä ja niistä kuulu samanlainen ääni kun lehmän kellosta...sitä seuras kauhee lauma pikkualbiinoja joilla oli taas semmoset vitun rusinapallit,mut komeita mustelmia nekin oli niitten reisiin paukuttanu...mä mietin,että mitä vittua,nytkö on Mr.Vitutuksen vittuilut vittuiltu...voi vittu!

Tää pää-albiino otti mut syliinsä ja kanto sisään portista ja asetteli mut sellaseen vitun lootus-asentoon ja iski suitsukkeen mun eteen.Sit se asettu mun eteen ja leiju siinä vittu vähän irti maasta,nää pikkualbbarit veti siinä kehää sen ympärillä samanlaisella tyylillä mitä siinä vitun Manaaja-leffassa se pikkutyttö tuli niitä rappusia alas...voi vittu että pelotti!!

Sit seuraavaks tapahtu ehkä mun alitajunnan uran huipputuotos...vittu mun perse rupes kutiaan,no ei se nyt mitään uutta ole,mut se oli erilaista kutinaa...vittu,sieltä rupes tuleen esiin sellanen vitun henkiolento,ihan niinku jostain vitun sadusta pullon henki....vittu se haisi paskalle ja se tuli ihan mun lärviin kiinni.

Voi vitun vittu,mä pistin silmät kiinni ja tein lupauksen,että viinat on mun osalta juotu ja aamusta ajan hiukset tyvee myöten pois ja pukeudun oranssiin kaapuun ja lähen kiertään rummun kans ovelta ovelle julistaa pelastusta...siis jos vaan selviän tästä tilanteesta hengissä ja edes suht tervejärkisenä!

Siinä vaiheessa multa on lähteny taju....mä havahduin siis vessasta ja pelotti ihan vitusti.Mä huusin pari minuuttia kitapurjeet helkkyen,sit itkin toiset kaks minuuttia ja sit rupesin kokeileen kaikki paikat läpi...ei ollut arkuutta missään päin kehoa...pelotti,vitutti,hikoilutti ja kieltämättä pari kysymystäkin pyöri mielessä.

Pari tuntia olin siinä sikiöasennossa ja sit tuli täysin rauhallinen olo,kaikki muut vaivat hävis mut vitutus tietysti jäi,mikä vittu sen nyt poistaiskaan!!!!!

Mut vatsassa rupes möyriin kutkuttavasti..ihan niinku tarvis istahtaa posliinin päälle...no asettelin sitten taas kerran jumalaiset jääkiekkoilijapakarani hellästi kylmän posliinin päälle...kevyt etunoja kyynärpäillä jalkoihin nojaten,vatsalihasten vapautus ja odotusta n.3sekuntia..voi ziisus...sieltä rytisi..jumalauta,tuntu että tuubi lykkää loppupäivän tasasena soljuvaa Kukko/pizza/sipsi sekotusta valkoreunaseen ovaaliin...jumalauta..nautinnollinen aamupaskatuokio IS BACK!!!

Kuivasin hien otsalta,pyyhkäisin pyhimmän puhtaaks ja avasin Kukon...ja mitä niihin hörinöihin,että jos selviän yön seikkailuista niin lopetan juomisen,niin haistakaa Albiinot vittu,mua ei pysäytä mikään,mulla on Kukkoa ja aamupaska tulee taas joka päivä onnen kyyneleet silmiin tuoden!

Mut senverran pelästytti uni,että oli pakko kattoo jos joku vitun Istuva Härkä ois joku sukulainen..oli nimittäin sen verran vittumainen uni ja mun muistaakseni toi inkkarijehu oli aika vittumainen mies,että vois hyvinkin olla sukua...

Mä oon ollu vitun herkässä mielentilassa koko päivän...nautin Kukkoa ja yrtitän selvittää seuraavaks,josko mulla olis jotain Albiino-vertakin kropas...kyl mä niin vitun kalpeekin oon usein..ainakin aamusin,UGH!