Päivää alamaiset,arvon apinat!

Mua vieläkin ahistaa ja vituttaa se eilinen nenäpäivän show...ensinnäkin niitten mukuloitten asiat tuol jossain...ja sit toisekseen rupes jossain vaiheessa vituttaan Simo Frangen...siis mitä vittua!!

Vieläkö se ikiteekkari on hengis,hä?

Se vitun kuukkeli on pukeutunu siihen Buster Keaton asuunsa jo vissiin 80-vuotta,vittu mä muistan kun kuuntelin niitä sen samoja horinoita jo nassikkana,ne ei naurattanu sillon,eikä ne naurata nyt,eikä tule ikinä naurattaan,vitun apina!

Vittu se on palindromi koko mies,vitun Tampereen tapiiri!

Mulla on nyt huono päivä,se johtuu täysin siitä eilisestä...mä oon ihan paskana...vittu kun toi Kukko kipuis jollain pikahissillä mun päähän ja sieltä ihan vitun räjähtävästi raiskais mun kroppaa humalatilalla....se on vaan jo raiskannu mun kroppaa jo pikkasen enempi ku nois akkojen lehis olevissa "Olenko alkoholisti?)-testeissä suositellaan...mut eikös se ole hyvä,että mäkin pärjään jossain testissä ja lyön sinne semmoset pohjat,että pysyy top-10:ssä tappiin asti?

Mä en tiedä oliko mulla jotain krapulaa aamusta vai mitä vittua,mut yleensä niin nautinnollisesta aamupaskahetkestäkään en nauttinu yhtään,vittu ja se rituaali on yks harvoista asioista tässä maailmassa mikä vituttaa mua vaan hivenen...mut ei,tuntuu että suolikin otti siitä nenäpäivähässäkästä itteensä..pelkkä koneellinen suoritus ja thats it,voi vittu!..viekää vittu koko perse multa jos mä saa edes siitä aamutoimesta enää nauttia!

Kaikenmaailman vitun sisustusarkkitehtihomotkin nauttii omasta perseestään,tai tarkennetaan...se toinen vitun sisustusarkkitehtihomo nauttii sen toisesta kuurupiilopaikasta,mut vittu oikeesti...miehelle aamupaskalla oleminen on pyhä toimitus,ei sitä saa riistää mieheltä pois..rupee vaan vituttaan!!

Nyt vittu mä otan tota Kukkoa ihan vitusti ja tilaan pizzaa..sipsejä jo onkin...jos ei noilla saa huomiseks aamuks kehiteltyä naaman täyteen finnejä ja yhden kappaleen nautinnollisia aamupaskahetkiä niin millä sitten...ja vittu mä jatkan tota samaa reseptiä niinmonta päivää kunnes tilanne normalisoituu..mun aamupaskahetki tulee vielä olemaan yhtä uljas ja nautinnollinen kuin se on ennenkin ollu,vittu!UGH