Eilinen vitutus tän maan asioiden hoitamistavoista vitutti koko yön läpeensä sen verran,että kirjotin sit sen kirjeen Tarjal...

Arvoisa Tarja Halonen,tuleva evp.reservin Rva.Presidentti,

Vituttaa,tiiäkkö tunteen...se on se fiilis kun ahistaa ja  jäytää,krapulahikeä puskee joka vitun hikurauhasesta,vatsa on liekeissä ja torvi niin runnellun kipuherkkä löysäpaskarännityksestä...jos et tiedä,ni kysy Penalta..eikös se ihan kohtuu hapottelija ole?

Ja koska tää maa on menos ihan päin vittua,niin en voi enää olla ilmoittautumatta eturintamalle.Vittu ja vitutus kun sattuu oleen mun pelikenttiä.Mä oon aina ollu ihan päällikkö pelikentillä.Pesiksessä ja naisissa pääsin aina yhellä sisävuorolla ykköspesältä kolmospesälle((kysy Penalta mitä tarkotan),eli mä oon ihan vitun johtajatyyppi.

Mä meinasin eka lähtee kansanedustajaks,mut sit totesin,että vittu pressanahan mä vasta saan tän maan asiat kuntoon ja nyt kun säkin oot jo niin vitun vanha,nii eiköhän ois aika valita edustava,kotimaista panimotuotantoa tukeva,ihan  vitunmoinen latinoloveri tän puljun messiaaks,eli siis mut,reservin ylikersantti,Mr.Vitutus.

Kato mulla on unelma...ensinnäkin tästä maasta tehään suljettu,musta tulee päällikkö josta levitetään ulkomaille samanlaista tietoo mitä siitä vitun Korean läskinatsista,se joku vitun Kimmo tai Kimono..mikä ny sit olikaan.Mähän siis olen lyöny elämäni ekalla golfkierroksel 18 hole in one lyöntiä ja vielä avosydänleikkaus operaatiosta tunnin päästä...narkoosissa ja tiputusletku kädes.Sen takia en pysty tekeen enää aamusin kuin 5000 vatsalihasliikettä...tunnissa...ja juokseen maratonin ennen puoltapäivää..vaan ottaakseni lämpöä iltapäivän triathlon kisaan.

Kato kuva ihan vitun vahvasta johtajasta tekee tästä maasta ihan vitunmoisen pelurin ja kun sä oot tommonen vitun morsiamen laahus,peräs raahattava tuleva riiputissi..nii ei se oo kovin uskottava..ja sitäpaitti sä oot jo riipputissi(kysy Penalta).

Ja sit alkaa tapahtua...Finnairin koneet kuljettaa tauotta takas lämpimään kaikki vitun hiipparit joitten puheessa ei kuulu ku vittu 10 konsonanttia  ja välis yks vokaali....nää vitun gurluppuhurluppu-hemmot jokka istuu esim.pääkaupunkiseudun joukkooliikenteessä niinku vittu omistas sen kulkuneuvon...vittu samantien vaan lentokentälle ja suoraan ruumaan...luukut auki sit jossain tuol Somalian päällä ja tervemenoo koko vitun huulihemmot.

Sitten kun on päästy noista vitun pummeista eroon,niin sit lähtee ryssät Lapista.Vittu ne vitun huumeparoonit saa luvalla ostaa Suomesta maata...ei saatana..se loppuu nyt.Joka ainut vitun Sergein ostama mökki räjäytetään vittuun,ja mielellään vielä niin,että Sergei on siellä sisällä!

Ja mitäs vittua me sit tehään Ahvenanmaalle...se on niin ruottia puhuvia täynnä,että se on kun ruotti minikoos...kaikki äijätkin siellä kruunupuolen mulkkuja...siel on heteromiehenkin pyhin vaaras pimeään aikaan(varmista Penalta).

Eli koko vitun saari annetaan ruottille!

Eduskunta lakkautetaan,armeija lopetetaan,poliiseille ja hoitotyön tekijöille ihan vitusti lisää palkkaa ja varsinkin lapsiperheille,vanhuksille ja sairaille ihan vitusti lisää pätäkkää!

Kaikki vitun rahan lykkääminen johonkin Giorgious Papadroukkoksien asuttamaan Kreikkaan loppuu ja ne sinne lykätyt rahat otetaan heti takas...Irlannin on ees turha fyrkkaa pyytää Suomelta...niillä on ihan vitun pahaa bisseekin(Pena kyl tietää).

Täs on ne välittömät toimet mitä mä meinaan tehä virkaanastumispäivänä....

Jos sä et muute ny pyydä mua sinne vitun linnaa juhliin itsenäisyyspäivänänä,niin voit olla ihan vitun varma,että sun kutsus tulevaisuudessa hukkuu postiin,niinku ilmeiseti munkin vuosi vuoden jälkeen...

Ai niin...ja nää vitun tänpäivän päättäjät pääsee tutustuun miten tässä maassa normaaliväestö asuu...ne pääsee 70-luvulla rakennettuun kerrostaloon,jokasen yläkertaan pistetään asuun kantapääkävelijä...kuukausiansioks normi suomalainen keskipalkka 1800 egee,asuntolaina..opintolaina..autolaina....kaks mukulaa(koliikkivauva ja itteensä viiltelevä teini),juopotteleva vitun ruma puoliso..jokapäivänen töihin meno klo.06.00 kahdella eri bussilla..sit töistä tuleminen klo.18.00 ja koko piha-alue täys noita vitun "poliittiisen vainon" vuoksi Suomeen tulleita nuoria,muotivermeet päällä ja vitun kalliit kellot kädes ja uusimmat Nokialaiset korvissa....SAATANA!!!!..ihan vaan siitä syystä jätän tähän maahan muutaman afrikan helmen,että ne pääsee päättäjien kans asuun samaan taloyhtiöön...

Mä oon sen verran vittuuntunu nyt,että siirryn Kukon seuraan.Ja ei sun tartte mua tänävuonna ylentää reservin arvossa,koska mähän oon kohta ite Puolustusvoimien päällikkö.

Vittu....Mr.Vitutus,Suomen Tasavallan Hra.Presidentti........pressaks sloganilla.....---Vittuilu loppuu nyt---